TomWhittaker Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Veit ikkje kven som har vore verst i denne kampen, dommaren eller kommentatoren. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ah, skal ikke si sikkert at han er onside, men kommentatoren her sier han er og vinkelen vi på min stream har fått situasjonen i er for vanskelig å se hva som stemmer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Uansett fortjent ledelse, men jeg håper vi kommer tilbake. CARROLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 En Fabregas-skade nå hadde jo vært aldeles snasent. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Skuffende kamp av Vela. Skal ikke se bort i fra at han selges til sommeren. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Der var vi heldige! Bra av Wojciech. Edit: Bendtner! Endret 27. oktober 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Bendtner! Nyyydelig Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Og der er det klart. Grattis til alle Gunnerssupportere. Fortjent seier til tross for alt. Jeg er fornøyd med hva gutta har prestert mot dere uansett, b-laget vårt er ikke dårlig. Håper noen av unggutta får sjansen på a-laget snart. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Fy faen Bendtner! Konge! Sczezny viser også gode takter. Dette lover godt. Meget godt Endelig JET! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 I helvete. Har ikke akkurat flaks i dag vi heller. MEN FY FAEN DA! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Sinnsykt digg å ha Theo tilbake! Szczesny viste også SVÆRT lovende takter. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 THEO, THEO, THEO, THEO, THEO, THEO, THEO, THEO !!! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Szczesny kommer til å bli en klassekeeper. Ingen tvil om det. Synes han overbeviser stort i denne kampen, og gjør noen vitale redninger. Almunia kan få lov til å gå. Fabianski som 1. Keeper, og Szczesny som 2. før han tar over. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jaja. Grattis igjen. Seieren var fortjent. Resultatet var ikke fortjent. Merker at jeg ikke har bra av å se fotball. Hadde lange negler istad, nå.. .vel, ikke så lange. Dama er fornøyd da, nå får hun sinnasex. Skravles! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Fantastisk resultat! Polakk nr 2 kommer til å bli stor, veldig stor! Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Skuffende kamp av Vela. Skal ikke se bort i fra at han selges til sommeren. Vela er en god spiller, men dessverre passer ikke den "engelske spillestilen" han. Dessverre. Endret 27. oktober 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Herlig kamp, herlig resultat. Elsker bare Walcott ! Når han først blir spilt gjennom er det ingen som tar han igjen. Han blir stor ! Endret 27. oktober 2010 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Deilig å ha vår viktige engelskmann tilbake. To scoringer i comebacket fra start er absolutt godkjent. Vårt polske keepertalent(noen som har noe kallenavn på han, så slipper jeg copy paste hele tiden!) viste også hva som bor i han ved flere gode inngripninger Almunia hadde slitt med. Alt i alt en grei kamp, vi overbeviste ikke, ikke at det gjør noe. Håper rekka med seire blir lang! God natt alle Gooners! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Deilig å ha vår viktige engelskmann tilbake. To scoringer i comebacket fra start er absolutt godkjent. Vårt polske keepertalent(noen som har noe kallenavn på han, så slipper jeg copy paste hele tiden!) viste også hva som bor i han ved flere gode inngripninger Almunia hadde slitt med. Alt i alt en grei kamp, vi overbeviste ikke, ikke at det gjør noe. Håper rekka med seire blir lang! God natt alle Gooners! Sczczcscsnesy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå