Populært innlegg SuuntoCore Skrevet 24. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Hei. Jeg er ei 21 år gammel jente med et stort problem. Fitta mi er Enorm. Den er trang lengst inne, men jeg snakker om åpningen. Når jeg ligger med kjæresten, kjenner vi ingenting! Jeg blir derfor som regel tatt bakfra, selv om jeg ikke liker det. Det er selve åpninga som er problemet. Fitta er åpen 24/7, og gir fullt innsyn innover... Kjønnsleppene er vridd utover, så sårt, fuktig, rødt kjøtt alltid er avdekket. Det gnager mot underbuksa, og fukter den. Løsningen er å alltid bruke libresse. Jeg har hatt UVI mange ganger, og det er ikke rart. Det er ofte "navlelo" i åpningen. Er det mulig å få en omskjæring? Legg ved bilde, så er det lettere å ta stilling til problemet. Jeg lo iallefall godt når jeg så dette Endret 24. oktober 2010 av Jeger-en 27 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hei. Jeg er ei 21 år gammel jente med et stort problem. Fitta mi er Enorm. Den er trang lengst inne, men jeg snakker om åpningen. Når jeg ligger med kjæresten, kjenner vi ingenting! Jeg blir derfor som regel tatt bakfra, selv om jeg ikke liker det. Det er selve åpninga som er problemet. Fitta er åpen 24/7, og gir fullt innsyn innover... Kjønnsleppene er vridd utover, så sårt, fuktig, rødt kjøtt alltid er avdekket. Det gnager mot underbuksa, og fukter den. Løsningen er å alltid bruke libresse. Jeg har hatt UVI mange ganger, og det er ikke rart. Det er ofte "navlelo" i åpningen. Er det mulig å få en omskjæring? Legg ved bilde, så er det lettere å ta stilling til problemet. Jeg lo iallefall godt når jeg så dette Halvparten av sex og samliv foraet består av sånne poster. De burde legge en direktelink dit for deprimerte som trenger lysglimt i hverdagen. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Vel, bruker 2 har jo rett, et bilde sier mer en 1000 ord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Vedder på at det var lars som komenterte standard han Lenke til kommentar
Populært innlegg Kenny Bones Skrevet 14. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 14. november 2010 Dette er jo ikke morsomt, hun sliter jo med det. Tenk å være i den situasjonen da. 11 Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Er jo ikke det som er morsomt da, Kenny Bones. Er jo hva bruker 2 svarer. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Man så at den kommentaren kom på mange mils avstand. 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Vedder på at det var lars som komenterte standard han Må nok skuffe deg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Den var ikke artig. Uansett hva jenter spør om når det gjelder slike ting så spørres det alltid etter bilde. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Vidrigt ohyfsat. Dylikt folk borde bannas. 1 Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 no shit, den var drøy. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hva med å ordne seg ny kjæreste med større penis? Lenke til kommentar
soulless Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Typisk kvinneguiden... Am I right or am I right? Måtte jo humre litt, selv om det jo var nokså usmakelig Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Godzillafitta kallas det i Japan. Men det är väldigt ovanligt där. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vidrigt ohyfsat. Dylikt folk borde bannas. Hva faen slags språk er det her?? :!: 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vidrigt ohyfsat. Dylikt folk borde bannas. Hva faen slags språk er det her?? :!: islandsk! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Greit å kanskje holde seg til Norsk på et Norskt forum 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå