larhog Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Noen som har erfaring med oppsettet? Eller oppsettet - Scandyna SmallPod eller the drop? Finnes det andre flotte høytalere som gjør litt ut av seg, til en fornuftig pris som spiller godt i mindre rom? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Vet ikke hva du mener med fornuftig pris, men KEF KHT 2005.3 og Tannoy Arena ser bra ut . Lenke til kommentar
larhog Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Ah, knall! skal ta en nærmere titt på Tannoy oppsettet:) angående Kef har jeg tittet mye her tidligere, personlig foretrekker jeg KHT 3005 bedre:) ellers takk for gode tips, har du ellers noen erfaring med høyttalerene? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Har ikke noen erfaring med noen av høyttalerne jeg foreslo, men de har kommet godt ut i tester. Tannoy Arena: Testet av HomeTheaterReview.com 2007: "Congratulations to Tannoy for delivering one of the most impressive satellite/subwoofer systems I have ever heard. From someone who has probably sold more of this kind of configuration since 1978 than anyone in publishing I know, I speak from experience. Audition the Tannoy Arena 5.1 before making your next speaker purchase...it just might be your last." Testet av What HiFi ('Kun' 4 av 5 stjerner). Glemte å nevne Anthony Gallo sine kulehøytalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå