Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Wolverhampton (LC)


Latias

Anbefalte innlegg

Makan til elendig forsvarspill klarer du ikke finne. Hernandez får jo servert målet, det samme gjør Bebe og Park. Tragisk oppsumerer alt. Hennessey klarer jo ikke stoppe noe heller, hva har skjedd med gutten?

Wolves får jo også to gratismål fra Molde-Amos. Elendig keeperspill på 1-1, og han burde ha reddet 2-2 (selv om Gibbo skal ha skylda for å ha mistet ballen).

 

Seff, synes det andre Wolves målet ikke var så ille selv, men den han burde jo tatt det. Men han har jo tross alt spilt i Molde...

 

Poenget var bare at vi har sluppet så mange tullmål at man trenger kuleramme for å telle. Og så lar vi dere kontre på oss, når det klart burde vært omvendt, spesielt når vi får 2-2 og det igjen 15 min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seff, synes det andre Wolves målet ikke var så ille selv, men den han burde jo tatt det. Men han har jo tross alt spilt i Molde...

 

Poenget var bare at vi har sluppet så mange tullmål at man trenger kuleramme for å telle. Og så lar vi dere kontre på oss, når det klart burde vært omvendt, spesielt når vi får 2-2 og det igjen 15 min.

 

Jeg tviler på at Latias er Wolves-fan :p

Lenke til kommentar

Seff, synes det andre Wolves målet ikke var så ille selv, men den han burde jo tatt det. Men han har jo tross alt spilt i Molde...

 

Poenget var bare at vi har sluppet så mange tullmål at man trenger kuleramme for å telle. Og så lar vi dere kontre på oss, når det klart burde vært omvendt, spesielt når vi får 2-2 og det igjen 15 min.

 

Jeg tviler på at Latias er Wolves-fan :p

Han sier jo ikke det. Det er Teipball som er Wolves-fan.

Lenke til kommentar

Etter rapportene har Morrison cleaned up his act i mangel på et bedre uttrykk og spilt strålende for reservelaget på midten i en trio med Eikrem og Evans. Hvorfor skal han ikke få sjansen? Han er en lokal gutt med et strålende ferdighetsregister og stort potensiale. Morrison har vokst opp i Manchester, i klubben. Det at Eikrem har vært her i fem år har ikke en døyt å si. Manageren bestemmer. Magnus kunne helt sikkert fått forlate klubben før denne sesongen hvis målet hans var å spille i en liga der det i all hovedsak er to gode lag.

 

Det du skriver om SAF får stå for din egen regning, Step_up. Jeg blir flau av å lese det. Flau av det du skriver. Eikrem er norsk, og det hadde vært fint å se han lykkes, men hvis manageren og støtteapparatet synes at Morrison fortjener det mer, enten det er på bakgrunn av potensial, form eller for å gi motivasjon så er det deres valg.

Endret av Jørgen
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Æsj, forsvant innlegget mitt? Jaja, kort oppsumering: Hernandez det nye vidunderet i engelsk fotball. Macheda tidenes bøtte med bæsj. Resten på det jevne med unntak av Gibson som var på sitt jevne, dvs relativt svak. Hadde dog en flott ball til Hernandez på 3-2 målet.

 

Obertan skuffa meg, Bebe var hakket vassere men batteriet så ut som det var dødt etter halvtimen.

 

Ravel Morrison er et mye større talent enn Eikrem. Flott at det var han som kom innpå og fikk en motivasjonsboost.

 

Rio: Chicharito just sat some1 down (#silks) then dispatched! Love it! This kids an assassin in the box!
Lenke til kommentar

Æsj, forsvant innlegget mitt? Jaja, kort oppsumering: Hernandez det nye vidunderet i engelsk fotball. Macheda tidenes bøtte med bæsj. Resten på det jevne med unntak av Gibson som var på sitt jevne, dvs relativt svak. Hadde dog en flott ball til Hernandez på 3-2 målet.

 

Obertan skuffa meg, Bebe var hakket vassere men batteriet så ut som det var dødt etter halvtimen.

 

PS: Ignorer Step_up, trollet. Ravel Morrison er et mye større talent enn Eikrem. Flott at det var han som kom innpå og fikk en motivasjonsboost.

 

Gibson hadde også en veldig, veldig utsøkt ball til Obertan på et eller annet tidspunkt. En pasning verdig Scholes. For øvrig er jeg enig i hele innlegget ditt, kanskje spesielt det siste.

Lenke til kommentar

Synes Jørgen og Game har oppsummert det bra.

 

Selv har jeg ikke lagt spesielt merke til Step_up sine uttalelser tidligere, men det innlegget der gjorde meg bare flau.

 

At Eikrem er norsk og at vi bør støtte han og ønske det beste for han, er jeg enig i - men igjen, ingen er viktigere enn klubben. Og at Eikrem ikke har slått igjennom på den tiden han har vært i United må han nesten stå for selv.

 

SAF sier selv at er du god nok, er du gammel nok - så jeg tror mye er opp til Eikrem selv.

Lenke til kommentar

Seff, synes det andre Wolves målet ikke var så ille selv, men den han burde jo tatt det. Men han har jo tross alt spilt i Molde...

 

Poenget var bare at vi har sluppet så mange tullmål at man trenger kuleramme for å telle. Og så lar vi dere kontre på oss, når det klart burde vært omvendt, spesielt når vi får 2-2 og det igjen 15 min.

 

Jeg tviler på at Latias er Wolves-fan :p

Han sier jo ikke det. Det er Teipball som er Wolves-fan.

 

ops, hahaha :!: . han må slutte å figurere så mye i United-trådene :p

Lenke til kommentar

Synes Jørgen og Game har oppsummert det bra.

 

Selv har jeg ikke lagt spesielt merke til Step_up sine uttalelser tidligere, men det innlegget der gjorde meg bare flau.

 

At Eikrem er norsk og at vi bør støtte han og ønske det beste for han, er jeg enig i - men igjen, ingen er viktigere enn klubben. Og at Eikrem ikke har slått igjennom på den tiden han har vært i United må han nesten stå for selv.

 

SAF sier selv at er du god nok, er du gammel nok - så jeg tror mye er opp til Eikrem selv.

 

 

overser personangrepene av åpenbare grunner og svarer på dette innlegget som viser at man kan si sin mening uten å oppføre seg idiotisk ved å bryte retningslinjene.

 

så til innlegget ditt. flau? er jo bare en persons mening med argumenter.

 

det har vært mange anledninger for SAF å la han debutere. forrige sesong var han jo og med i flere tropper. tror nok han har vært klar lenge for å debutere, men har ikke sluppet til under kampene.

 

Den siste setningen din har jeg nå argumentert for.

Lenke til kommentar

ops, hahaha :!: . han må slutte å figurere så mye i United-trådene :p

 

Kamptråd - Manchester United vs Wolverhampton

 

Er vel lov for andre å være med i kamptrådene deres selv om man ikke nødvendigvis holder med United?

 

Håper at MM får fiksa litt på laget de kommende ukene og så skal dere få se et heltent Wolves lag gi dere kamp om poengene på Old Trafford den 6. november. Er dere uheldige så fikser ikke MM på laget og stiller med Karl Henry på midten.

Lenke til kommentar

Magnus:for din egen del, kom deg bort fra den fyllebøtten av en manager jeg håper går av snart! trodde det bare var Phelan som var korttenkt som bare brukte to av byttene i forrige CC-kamp. neida, Rudolf klarte å vente til overtid med å bruke det siste og da byttet han inn Morrison...for å si det sånn, jeg driter tynt oppi hvem Morrison er når du ødelegger ett meget lovende talent. kan ha vært sånn to år siden han burde fått kjenne på ett høyere nivå om ikke før.

Etter en slik tirade må du forvente deg reaksoner, både saklige og usaklige. At du blir stemplet som et troll kommer av de åpenbare grunnene at du sier ting som er helt ute av kontekst og ofte absurbe. Det er strengt tatt ikke et personangrep, mer et produkt av en stadig strøm av innlegg der du legger frem meninger som verken er vektlagt eller skikkelig argumentert for, evt rett og slett feil. Om du ikke tåler steken kan du ikke være med på leken. Stemplet som troll har du selv opparbeidet deg, det er opp til deg selv om du vil gjøre noe med det.

 

At du kaller Sir Alex for en fyllebøtte, vel det hadde ikke vært tolerert fra en rival, langt mindre fra en medsupporter. Ikke argumenterer du for hvorfor du vil at han skal legge opp heller, annet enn at Morrison fikk spille i 10sekunder på bekostning av Eikrem. Om du ikke er Eikrems personlige agent/kjæreste, så skjønner jeg ikke en så uforholdsmessig reakson i det hele.

 

Ellers vil jeg bare gjenta det Alastor sa, lær å ignorer brukere man har problemer med. Dette gjelder begge veier.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...