Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Wolverhampton (LC)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell. For å se det litt mer med nøytrale øyner så stiller dere med et reservelag og det er gjevnt. Syns forsatt at Wolves var det beste laget, men nei, ikke med mye. Dere får inn to heldige mål u Bebe sitt sleivspark og Wolves sitt klønette forsvar på målet til Park. Syns Wolves burde klare å putte fler og de var uheldig. Kampen sett under ett var gjevn. Nå skal det også sies at jeg ikke følgte alt for mye med. Litt swtiching mellom kanalene.

 

Har til slutt et spørsmål. Was there a fire drill?

Lenke til kommentar

Makan til elendig forsvarspill klarer du ikke finne. Hernandez får jo servert målet, det samme gjør Bebe og Park. Tragisk oppsumerer alt. Hennessey klarer jo ikke stoppe noe heller, hva har skjedd med gutten?

Wolves får jo også to gratismål fra Molde-Amos. Elendig keeperspill på 1-1, og han burde ha reddet 2-2 (selv om Gibbo skal ha skylda for å ha mistet ballen).

 

Hernandez-drakt SKAL kjøpes inn asap, gutten er helt rå. Flott å endelig se Bebe i aksjon også, fyren er jammen meg ikke verst. Var en herlig andre omgang, til tross for to innslupne. Fantastisk med seier her, kvartfinale neste stopp!

Lenke til kommentar

også Morrison da!!! :ohmy: for ett fantastisk signal å gi til en 20-åring som er av de mest profilerte reservelagsspillerne som har vært her i over 5 år uten en offisiell debut at nei da, en 17 åring er det mye viktigere får spille i mikke mus-cupen. har du hørt hva Magnus selv sier om det når han kunne gått til Rangers?

 

Magnus:for din egen del, kom deg bort fra den fyllebøtten av en manager jeg håper går av snart! trodde det bare var Phelan som var korttenkt som bare brukte to av byttene i forrige CC-kamp. neida, Rudolf klarte å vente til overtid med å bruke det siste og da byttet han inn Morrison...for å si det sånn, jeg driter tynt oppi hvem Morrison er når du ødelegger ett meget lovende talent. kan ha vært sånn to år siden han burde fått kjenne på ett høyere nivå om ikke før.

 

 

Ellers:JIPPIIIIIII. Chicarito :D . Og Park, hvem kunne spådd det? og Bebe har startet bra på veien mot å vise at han er verdt summen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...