Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Wolverhampton (LC)


Latias

Anbefalte innlegg

LC er jo bare en liten dritt cup

Jaha, ok.

 

Hernandez spilte en fantastisk kamp allerede på søndag så jeg syns han fortjener å hvile, derimot syns jeg vi skal bytte ut Kiko med Eikrem

Som om man spiller en god kamp, så fortjener man å hvile i den neste? De fleste spillerne hadde nok ønsket å få flere kamper under beltet.

 

Og bytte inn Eikrem med Kiko? Greit å være patriot, men det er litt vanskelig å vinne kamper uten en eneste spiss på banen.

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om vi ser på de som har fått spille for United i LC i år så langt, så er det ingen tvil om at det er en turnering som SAF liker å gi de unge sjansen til å vise seg frem og få verdifull erfaring. Samt matche de som mangler kamptrening.

 

En dritt-cup vil jeg ikke kalle det, men det er den minste / minst viktige turneringen United deltar i.

 

Men vi skal ikke glemme at å vinne Ligacupen er digg da. Bare tenk tilbake til forrige sesong.

 

Teipball: Ikke skjedd stort. Ett par halvsjanser til hvert av lagene. United spiller med reservelaget (nesten), og virker litt ubesluttsomme fremover. Er redd vi taper denne om vi får mål i mot.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...