DJ_Dark Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Trodde du kunne alt jeg. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Obi-Wan fra start. Den spilleren jeg har aller størst ønske om å se mer fremover. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hmmm, hvordan skal jeg få sett denne kampen da..? Forbanna distribusjonsselskaper - kan vi ikke få alt i en pakke snart. Jeg har ikke råd til to HD-tunere! Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Håper vi får se noe til Eikrem og. Det er vel på tide Eikrem får et innhopp. Formen til Eikrem har jo vært svært lovende i de siste og kampen mot Bolton beviste at det Eikrem fortjener litt spilletid. Det burde være mulig å finne en brukbar stream for kampen i kveld: http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=91958&part=sports Disse er av varierende kvalitet, men for noen av oss er desverre dette det eneste alternativet... Endret 26. oktober 2010 av Itspersonal Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Robbie Brady og Ravel Morrison har fått draktnummer og er med i squad til kampen i kveld. Det hadde vore fryktelig morsomt om Ravel kunne fått bli med på benken og kanskje fått eit innhopp. Når det gjelder Eikrem så hadde eg nesten ønskt at han fikk prøve seg frå start, men eg trur neppe det skjer. Trist dersom han blir sittande på benken heile denne kampen også. Endret 26. oktober 2010 av archanios Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hahaha. Så ekstremt bra finta ut. Satan! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Great news. Får gåsehud av Ravel Morrison. Local lad, alltid hauger med lovord etter store kamper og er en "that kind" som kan spille over alt offensivt. Jeg så litt av han da jeg bodde i Manchester, men skulle gjerne sett mer. Da jeg så han veksla han på ving/kant og en bak-spiss-rolle. Han kan spille og har blitt brukt sentralt og om jeg husker rett. Deilig å høre han er med i troppen, selv om det sannsynligvis bare blir med det for denne gang. Akkurat blitt 17 år, har han ikke? Insane. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Nå ble dagen min enda litt bedre. Ra'vel Morrison Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Mange som peikar på off-field issues med Morrison, og forhåpentlegvis har han byrja å få litt orden på dette. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Han har iallfall slettet facebook-profilen sin, og godt er det. Karen så ut som han hadde mye annet gående utenfor banen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6653068 "The Reds boss told MUTV: "We have a big complement of players here, and Fabio, Gibson, Kiko, Obertan, Bebe, Evans and Smalling will all be involved against Wolves. " Jeg vil tippe at samtlige bortsett fra Bebe starter oppgjøret. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 håper på: kuszak Rafael - Smalling - Evans - Fabio Obertan - Carrick - Gibson - Park Owen - Macheda hvilken runde av CC er det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 3. runde? Muligens 4. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 S!ick! Lurte nok på hva som skjedde han gutten som ble finta ut. Lekent Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 3. runde? Muligens 4. 3. runde var mot Scunthorpe. Dette er 4. runde. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Derav spørsmåltegnet bak. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 håper på: kuszak Rafael - Smalling - Evans - Fabio Obertan - Carrick - Gibson - Park Owen - Macheda hvilken runde av CC er det? Kremt! ALT utenom Gib. la heller Anderson få spille om han er skadefri, Gibson er i mine øyne ikke engang god nok for benkplass på reservelaget. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 ja kanskje en omgang hver, liker Gibson sine skudd. Resten er han forferdelig i. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 ja kanskje en omgang hver, liker Gibson sine skudd. Resten er han forferdelig i. ja, Han skal ha credit for skuddene sine Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Gibson har hvertfall skuddben.Anderson har et visst finteregister som aldri leder til noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå