Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Wolverhampton (LC)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper vi får se noe til Eikrem og.

 

Det er vel på tide Eikrem får et innhopp.

Formen til Eikrem har jo vært svært lovende i de siste og kampen mot Bolton beviste at det Eikrem fortjener litt spilletid.

 

Det burde være mulig å finne en brukbar stream for kampen i kveld:

 

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=91958&part=sports

 

Disse er av varierende kvalitet, men for noen av oss er desverre dette det eneste alternativet...

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

Robbie Brady og Ravel Morrison har fått draktnummer og er med i squad til kampen i kveld. Det hadde vore fryktelig morsomt om Ravel kunne fått bli med på benken og kanskje fått eit innhopp. Når det gjelder Eikrem så hadde eg nesten ønskt at han fikk prøve seg frå start, men eg trur neppe det skjer. Trist dersom han blir sittande på benken heile denne kampen også.2uztftz.gif

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Great news. Får gåsehud av Ravel Morrison. Local lad, alltid hauger med lovord etter store kamper og er en "that kind" som kan spille over alt offensivt. Jeg så litt av han da jeg bodde i Manchester, men skulle gjerne sett mer. Da jeg så han veksla han på ving/kant og en bak-spiss-rolle. Han kan spille og har blitt brukt sentralt og om jeg husker rett. Deilig å høre han er med i troppen, selv om det sannsynligvis bare blir med det for denne gang. Akkurat blitt 17 år, har han ikke? Insane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...