Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Wolverhampton (LC)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kamptråd - Manchester United vs Wolverhampton

 

Er vel lov for andre å være med i kamptrådene deres selv om man ikke nødvendigvis holder med United?

Jaja, det er ikke noe problem. Jeg henger alltid i andres kamptråder, siden (jeg ser kampene, selvfølgelig) og mitt lag har lite supportere her på forumet - derav aldri kamptråder, og noe særlig aktivitet.

Lenke til kommentar

Jeg tror somme folks reaksjoner på at Eikrem ikke har blitt brukt mere er veldig farget av at han er norsk.

 

Helt enig, men for min del er ikke min egen nasjonalfølelse en og nok unskydlning for at SAF ikke har dyttet inn Eikrem enda :D

 

Jeg forstår hvorfor Step_up skriver det han skriver, men mener nå at noe av kritikken mot SAF er uten grunnlag. Uansett så synes jeg kritikken av Step_up ikke er hakket bedre og mener at han skal få lov å ytre sin mening, nøyaktig slik som dere gjør av han.

 

Jeg mener bastant at Eikrem har prestert mer enn godt nok på reservelaget til å få et minutt eller to (og kanskje langt mer?).

Jeg snakker ikke kun om prestasjoner i enkelte tilfeller, men gjennomgående langvarig godt spill.

Det er på tide at han får erfaring med A-laget, eller vurdere klubb-skifte.

Jeg håper det blir førstnevnte.

Endret av Itspersonal
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...