Weir Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Eg var borte en halvtimes tid, da eg kom tilbake er skjermen blå. Da slo eg av maskinen med power-knappen og starten maskinen på nytt. Valgte vista i grup menyen. Da dukket "windows avsluttet ikke på vanlig måte" eller noe i den duren. Trykket "start maskinen på vanlig måte". Vista lastes inn som normalt og "Velkommen" skjermen dukker opp og eg velger min konto. Oppgavelinjen dukker opp sammen med skrivebordsvakgrunnen, ikonene og veldig få av oppgavelinje-ikonene. Men når eg trykker så mye som en gang på en av de fryser hele maskinen. Trykker Ctrl+alt+delete, virker ikke. Trykker Ctrl+Shift+Esc, virker heller ikke. Skal vi sjå på maskin varen da: Dell Inspiron 1720 (Bærbar) Windows vista home premium 32bit. Intel® Core™ 2 Duo-prosessor T7250 (2,00 GHz, 2 MB L2-buffer, 800 MHz FSB) 4096 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2048] nVidia® GeForce™ Go 8600M GT med 256 MB DDR2 dedikert grafikkminne Reinstallasjon er bare viss det er umulig å fikse dette EDIT: Muligens fikset. Startet maskinen på nytt og den startet en slags sjekk, hva ikke helt hva det heter. Det hva litt rot når eg logget inn (på samme måte som før sjekken). Men nå ser det ut til å være i orden. Vil la tråden være slik som den er viss problemet skal oppstå igjen de neste dagene Endret 24. oktober 2010 av Luemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå