Gå til innhold

Hvilket hovedkort er dette?


Marzo

Anbefalte innlegg

Har et lite dillemma her. Er det noen som kan si meg hvilket hovedkort dette er? Er en pentium 3 700mhz og pc133 ram som står i. Vet ikke hva det heter men er en mini utgave kan man si. Bunnen av bildet er bunnen av kabinettet!

Hoved.jpg

edit: Det er med integrert skjermkort. Noen som kan fortelle meg hvor de selger et likt evt et som kan erstatte dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Maskinen er ikke her hos meg for øyeblikket men har et til bildet som kanskje er til nytte... for å bekrefte hva "Pritorian" sier

hoved2.jpg

Men vis det er slik som han sier, noen som har et liggenes til salgs?

Finnes det hovedkort på markedet i dag som jeg kan bruke resten av delene mine på? Kan en lokan butikk her hos meg ha noe liggenes på lager? Feks Startit? Mener opphavet til denne maskinen er noen elkjøp ferdig greier. Noen som vet om de samler på slike hw deler?

Lenke til kommentar

Stemmer, det er en gammel pb maskin, dvs hovedkort, cpu, psu og kabinett er det som er igjen av maksina! Den funker bra for meg, men lyd og usb kontaktene bag har fått seg noen harde påkjenninger tror jeg for de fungerer ikke. Bestiller et nytt i fra ps data for 459,-

 

Kan påkoste den såpass... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...