xzibiz Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Har endelig fått til min Asrock NetTop ION 330 med nyeste XBMC. Så har eg googla litt rundt på nettet for å finne noen kule skins, plugins osv for å gjøre den enda kulere. Det eg fant var mange sider fra "gamle" forum der linkene var døde. Sidene dem linka til fantes ikkje mer. Men fant noen skins som eg fekk installert, men føler liksom ikkje det tok heilt av. Er jo så sykt mye du kan fikkle med for å få det enda bedre. Så tenkte kansje me kunne samle litt skins, plugins, scripts og kansje noen gode ideer for å gjør vår xbmc enda kulere. Få til enda mer. Ser det er folk som holder på å få til spotify og mythtv inn i xbmc. Hadde jo bare vert nice. Kom med forlsag, gjerne dine egnse skins og scripts du har moddet på. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Bruker du siste offisielle, eller siste beta? Bruker Dharma beta 4 selv, og fant den var flere hakk bedre enn offisiell versjon. Der kan du laste ned skins, etc direkte. Synes selv Alaska-skin er meget lekkert. Hvordan er støynivået på AsRock'en din? Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Brukte denne guiden til å installere: http://sourceforge.net/apps/wordpress/xci/ Vet ikkje heilt ka versjon det er... Støynivået syns eg er heilt greit. Skru opp volumet litt, så hører du den garantert ikkje. Pleier å skru den av når den ikkje er i bruk. Hører den ikkje uten at du tenker at den står der. Har ei varmepumpe i samme rom, den bråker litt mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå