Gå til innhold

På leting etter godt lukket headset

idenb

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har bestemt meg for å invistere i et bedre headset en de vanlige portapro. Jeg har for tiden søkt rundt på nettet og kommet over Beyer dynamic DT770 pro. Er det noen som har erfaringer med dette? Funker det til iphone/ipod uten at det blir for tungt? Tenkar da på 32 og 80 ohm versjonene.. Skal også brukes til film på bærbar pc.

Jeg har lest at det er et godt headset med tanke på lyd, men for min del er det også nødvendig med et godt og lukket ett, da jeg skal bruke dette på skolen for å holde alt bråket ute..

Noen som har erfaringer og komme med? Tips om ande anbefalinger?

Har forøvrig også sett på Sennheiser HD380 Pro (Noe å anbefale?), men har ikke orket å lese noe særlig om dette da øynene mine begynner å bli slitne etter timer foran skjermen :)

Endret av idenb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DT770Pro 32 og 80 ohm versjon fungerer bra med små bærbare spillere. Du kan spille litt høyere med 32 ohm versjonen (på bærbart utstyr).

Hvis du vil ha lukket Sennheiser, ville jeg satset på HD25 1-II eller HD280Pro. HD25 er egnet til portabelt bruk (hvis det er ønskelig).

Ellers bør du sjekke ut lukkede sett som: Shure SRH440/SRH840/SRH750DJ, Audio-Technica ATH-M50, Sony MDR-XB500/MDR XB700/MDR V6, Denon AH-D510/AH-D1100.

Endret av bar1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...