Gå til innhold

Insane in the membrane feat i cata

Anbefalte innlegg

Alle som planlegger å gjøre insane in the membrane burde være raske:

"The biggest problem is the changes to the Bloodsail Buccaneers in Cataclysm, that kind of put a bullet in the head of that Feat of Strength for now."

"If there's a huge outcry for it, we'll try to put something equally brutal in the game."

Quotes by GC at 14:12 on the stream.

This was in response to a question regarding the removal of the faction and drops in DM.

Så veldig glad at jeg trenger kun å vente til dmf neste helg for å tittelen :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Outland-kortene var mye billigere å lage enn northrend-kortene sist jeg sjekket og gir like mye rep som northrend kortene, når eller hvis outland oversvømmes av folk som levler vil det dukke opp mer ting på auction house som man kan bruke.

80k for dmf hørtes veldig mye ut, er det vanlig?

begrenset med outland herbs på markedet i forhold til northrend herbs, generell pris per stack herbs på min server er 24-35g, eternal life 11-18g pr stk, for å få alt du trenger til 106 decks da burner du fort gjennom flere hundre stacks med herbs.

Gikk for northrend decks for å faktisk få solgt trinketene etterpå

Lenke til kommentar

Outland-kortene var mye billigere å lage enn northrend-kortene sist jeg sjekket og gir like mye rep som northrend kortene, når eller hvis outland oversvømmes av folk som levler vil det dukke opp mer ting på auction house som man kan bruke.

begrenset med outland herbs på markedet i forhold til northrend herbs, generell pris per stack herbs på min server er 24-35g, eternal life 11-18g pr stk, for å få alt du trenger til 106 decks da burner du fort gjennom flere hundre stacks med herbs.

Okei.. Men du må henge i, har ikke mange ukene igjen!

"Insane in the Membrane is a feat of strength, not an achievement. Feats are things that you can't be guaranteed to complete, which is why they're feats and not achievements. Most of them are actually now impossible to complete, and this feat will join a long list of "you had to be there" moments in WoW time."

http://blue.mmo-champion.com/t/27401643624/blizz-quot-the-insane-quot-and-cataclysm/

Lenke til kommentar

Okei.. Men du må henge i, har ikke mange ukene igjen!

"Insane in the Membrane is a feat of strength, not an achievement. Feats are things that you can't be guaranteed to complete, which is why they're feats and not achievements. Most of them are actually now impossible to complete, and this feat will join a long list of "you had to be there" moments in WoW time."

http://blue.mmo-champion.com/t/27401643624/blizz-quot-the-insane-quot-and-cataclysm/

:D blir insane på søndagen når dmf kommer

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+56132

Har litt blandede følelser for å fjerne Shen'dalar fra Insane in the Membrane. Blir bare ikke det samme, føler de fjerner mye av den insane delen av achievmenten. Hmm

Lenke til kommentar

Greien med det er jo at hele faksjonen blir fjernet, så det er jo ikke en direkte endring i achievementen sånn sett (at shendralar blir utelatt), men noe de gjorde i stedet for å fjerne the insane helt. Uansett så er det jo dato på achievements, pluss shendralar får sin egen feat of strength, så man "mister" jo ikke noe om man allerede har den.

Så det blir vel som med alt annet.

"I got x achievement when it was hard, you're just a noob!"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Blizz nerfer alt, WoW er bare eZmode. Savner vanilla da wow var hardt uten noobknights og sånt tull. WoTLK ødela alt

Akkurat slike bastante holdninger tror jeg du bare kan legge av deg. Nostalgia vil gjøre at alt var bedre før. Og dersom man ser på WoWprogress.com så ser man at omkring 6% har tatt Heroic Sindragosa og omkring 1% har tatt Heroic Lich King (begge 25-mann). Det taler jo for at ting ikke er helt enkelt og at man ikke bare "lol wtfpwner" seg gjennom det hele. Føler mange ser at de beste guildene i verden tar encounters som er helt nye innen noen uker (og de har jo øvd på PTRen i noen uker også) så er WoW ezmode.

Så nei. WoW er ikke helt "eZmode". Og noobknights er da virkelig ikke så noobknights som du skal frem til. Hva med huntards og failadins? Personlig synes jeg WotLK var delvis the best of both worlds. Casuals fikk også mulighet til å spille samt hardmodes som faktisk er ganske harde. Bare fordi man hører hele tiden om guilds som downer dem så er det ett fåtall som faktisk gjør det.

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Joda, jeg blir bare så lei av alle "omfg WoW er ezmode" når de antakeligvis ikke har vært i nærheten av H LK en gang. Så frustrasjonen tar overhånd :p

Lenke til kommentar

Mangler bare DMF og Ravenhodlt jeg, siden jeg ikke har uendelige mengder gold så tar det tid å herbe/levle rogue.

Skal sies at Shen'dralar var den som krevde minst effort, var faktisk så godt som ferdig med den før wotlk:P

Kjøpte nå Pristine Black Diamonds kostet 10-50g stk i TBC:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...