Gjest Idapida Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har egentlig mørkt hår, og bleka det blondt for ca tre uker siden. Jeg måtte bleke det to ganger, for å få den fargen jeg ville ha.. Nå vil jeg ha det mørkt igjen, men vet ikke helt om det er så lurt å farge det med en gang.. Har jo hørt at håret kan brenne av, eller plutselig knekke hvis man farger det for mye.. Har ikke lagt merke til noe spesiell slitasje på håret, og det er ikke engang flisete i tuppene.. Kan jeg farge det mørkt med en gang? Eller burde jeg vente noen uker til? Vil helst ikke ha den fargen jeg har nå... 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg henviser til teksten på toppen av denne siden, som sier at gjestepostfunksjonen kun skal brukes hvis temaet er sensitivt. Farging av hår er ikke sensitivt. Jeg anbefaler derfor at du oppretter en brukerkonto og stiller spørsmålet ditt på nytt, helst i riktig forum. Har du spørsmål rundt det jeg nå har sagt, kan du sende meg en privat melding. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg