tassen^^ Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Heisann. Trenger seriøs hjelp her, datan min som jeg har mye informasjon på tok plutselig kveld, Det er en Acer Aspire 7730 ZC bærbar. Har en annen acer som jeg har prøvd laderen på og den funker, men når jeg har laderen i "problem" pc'en får jeg ikke opp lade lys, eller noe som helst. Og jeg får ikke startet maskinen i det hele tatt. Noen som vett hva det kan være? og hvordan fikse dette ? takker på forhånd for svar. MVH Morten Lenke til kommentar
kehax Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Forsøk en power reset Lenke til kommentar
tassen^^ Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 hva vil det si ? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 hva vil det si ? Les linken så finner du ut hva det vil si... Lenke til kommentar
tassen^^ Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 såg ikke linken :/ har prøvd det nå, funker ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå