Jooose Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Begynt så smått å geare 2 characterer, en Holy Pala og en Demonology Warlock. Med den sinnsyke farten man skaffer gear nå til dags, har jeg altså et problem med å tjene inn nok penger til enchant og gems. Noen som har en genial metode å tjene penger på? Utenom Dailys. Har Herbalism (450), Tailoring (425), Mining (450), Jewelcrafting (333). Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Du kan jo være en skikkelig dust å neede på alt du kan i insanser. Men det fører vel ikke til noe mer enn at mange kommer til mislike deg sterkt og kanskje gi deg et dårlig rykte på serveren. Hvorfor ikke bruke mining eller herbalism til å skaffe penger? Skaff deg Gatherer addon og mine/plukke blomster så mye du orker Men råder deg heller til å gjøre dalies ^^ Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Kjøp billig og selg dyrt! 1 Lenke til kommentar
tanteslem Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Tror ikke Gatherer funker lenger, desverre.. Du kan jo farme battlegrounds og WG. Gir greit med honor, og det er alltids noen gems som er latterlig overpriset hvis du bare gjør litt AH reseach. Jewelcrafting daily blir det også penger av hvis du kjøper dragon's eye hver dag og slenger på AH. Hadde du planlagt litt kunne du farmet masse herbs før denne patchen og solgt dem grisedyrt på AH siden det gikk så mye glyphs.. men det er kanskje litt sent å tenke på nå, selv om noen sorter garantert ligger høyt ennå. Har du mammut eller annen taxi-mount kan dette også være særdeles innbringende. Finnes mange små alter som betaler mye for å bli fraktet til forskjellige steder, særlig på pvp-servere. Jeg løp i helga en fyr fra Ironforge til Arathi Highlands for 200g. Kjør de instancene du kan solo, det kan droppe patterns som selger bra, cloth og masse rask du kan selge til vendor. Stratholme er lang og grei sånn sett, du får masse cloth folk er interessert i, og i tillegg kan det droppe Pristine Black Diamond, som gikk for 280g sist jeg sjekka AH. Mange måter å tjene gull på bare man gidder å legge litt tid i det Lenke til kommentar
Colado Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Eller gå på den beste wowguide siden som finnes, http://www.tarouwowguides.com/ Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Trixet litt på AH i begynnelsen av Lich King. Problemet mitt nå er at jeg ikke har alverdens tid til WoW. Det vil si, jeg har all verdens tid til WoW men det er begrenset hvor mye jeg orker å spille. Bare lurte på om det var en ny Saroniteoreprospectlageringdisenchantesellprofit metode ute og gikk Lenke til kommentar
Gralle Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Litt seint, men jeg tjente fett på Glyphs før patch og på patch (4.0.1) dagen. Nesten 80k gull på 5 timer på patchdag Endret 25. oktober 2010 av Gralle Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Trixet litt på AH i begynnelsen av Lich King. Problemet mitt nå er at jeg ikke har alverdens tid til WoW. Det vil si, jeg har all verdens tid til WoW men det er begrenset hvor mye jeg orker å spille. Bare lurte på om det var en ny Saroniteoreprospectlageringdisenchantesellprofit metode ute og gikk Vel jeg bruker på en måte en lignenede metode for å tjene gull, har 3x transmution masters, enchanter, miner og jc (har flere prfessions men disse blir brukt primert til gull tjening) Miner en god del timer i uka og alt jeg samler opp av titanium og saronite ore prospecter jeg, sparer på matsene som jeg trenger for transmute av gems jeg vet selges for en fin pris og resten selger jeg, så tar jeg alt av eternal earth og common gemsa (huge citrine, etc) og sender til jc`n som da lager ringene etc som koster et par crystallized earth + en common gem så sender jeg det til enchanteren som disenchanter det så lager jeg enchants og selger på ah, kan sikkert selge matsene som du får fra å disenchante men du vil tjene mer på å selge enchants. Så kan du jo også farme jp og honor å bruke det til å kjøpe gems. Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det jeg gjør, er at jeg prøver å finne en nisje noen ganger. Jeg liker å drive på alene ute i Azeroth, spesielt på øde steder. F.eks er Golden Pearls ganske stive i pris. Det beste stedet du kan farme de, er på den øya utenfor Feralas, der nagaene dropper clams. Hvis det blir for kjedelig for deg, så kan det være lurt å lese patch notes, og prøve å snappe opp litt hva som kommer til å skje i fremtiden. Nå har jeg ikke spilt på en stund, men har fått med meg at Insane in the Membrane går ut pga Shen'Dralar i Cataclysm. Ergo, en hel skokk vil prøve å få gjort Shen'Dralar ferdig så fort som bare det. Hadde jeg ville tjent litt gold, hadde nok ikke noen runder i DM gjort noe. Det jeg gjorde da jeg gjorde insane, var at jeg speccet magen til å gå fortest mulig gjennom DM North. Gjør det samme, specc så builden flyter igjennom instancen, få til bra flyt, og plutselig får du en god del Librams som sikkert vil øke enda mer i ukene fremover. Bare et tips. Auksjon er jo mye mer stabilt, men krever kanskje litt mer innsikt? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Justice points og honor points -> Gem = the best! Gjør daily quests, greed alt som er 4-5g oppover og selg til vendor! Skjønner ikke enkelte at de trykker på DE på greenies som er verdt 10-15gold, Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Spill Auctioneer. ;-) http://www.justmytwocopper.org/ har veldig gode tips osv. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå