Fiske Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hallo folkens! Jeg har vært borte i militæret en stund nå og er hjemme på perm, da tenkte jeg å spille litt Uncharted 2. Men til min store "forferdelse" ville ikke spillet starte, først fikk jeg bare en svart skjerm og måtte nappe ut strømmen på min Playstation. Da tenkte jeg at jeg måtte slette spilldataene til Uncharted og gjorde dette, men etter å ha gjort det kom jeg bare fram til lasteskjermen der dolken spinner rundt. Da prøvde jeg å formatere playstationen, slettet alt og la inn brukere på nytt. Men fikk det samme problemet nok en gang. Merkelig nok så er Uncharted 2 det eeneste spillet jeg ikke får spilt, noen råd? Må jeg sende inn min playstation? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Har du mulighet til å prøve en annen kopi av spillet og se om din kopi kjører på en annen PS3? Hvis absolutt alt annet funker knirkefritt kan man jo mistenke plata. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Har ikke mulighet til det akkurat nå, men platen er helt ripefri og har bare ligget inne i coveret eller i playstationen min så det er litt merkelig om den skal være ødelagt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det ville vært merkelig, men umulig er det ikke. Den har virket før? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Slik var det faktisk med mitt også, men da med 1'eren. Det kom ikke lenger enn loading skjermen..men det funket igjen da eg slettet saven og begynte på nytt fra starten. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Det ville vært merkelig, men umulig er det ikke. Den har virket før? Spillet virket før. Blæh, blir frustrert Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Har sett spill som har hatt kluss med cahcingen eller innstallasjon tidligere, ikke slett save'n, som sagt tidligere i tråden. Men se om det ligger Uncharted 2 gamedata på HDD'en, isåfall prøv å slette den og så starte på nytt. :-/ Du finner det i Game-folderen på XMB under Game Data Utility to hakk over den som lyser her. Endret 26. oktober 2010 av KongRudi Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Har sett spill som har hatt kluss med cahcingen eller innstallasjon tidligere, ikke slett save'n, som sagt tidligere i tråden. Men se om det ligger Uncharted 2 gamedata på HDD'en, isåfall prøv å slette den og så starte på nytt. :-/ Du finner det i Game-folderen på XMB under Game Data Utility to hakk over den som lyser her. Skal prøve, takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå