Icefever Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Har akkurat anskaffet meg en ny pc, og tenkte å kvitte meg med min gamle. Delene jeg har brukt er som følger: Chassis - Thermaltake Kandalf (Viftekjølt) CPU - Intel core 2 duo E6750 2,67GHz MB - XFX nForce i680LT SLI PSU - Corsair HX620W GPU- Asus gforce 8800gts 640mb Memory - 2x2GB corsair CL5 (fortsatt i salg til ~650,-) Lyd - Creative SB X-fi Xtreme gamer 7.1 (fortsatt i salg til ~750,- DVD-rom DVD-rw Uten HDD, evt. inkl. Vista prem. 64bit. Noen som har en idè til hva jeg kan få hvis jeg selger denne saken? Evt. hvor man kan selge? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Heisann. prisen faller ganske så kraftig bare du tar i delene. Så hvett ikke hvor mye du ga for delene når du kjøpte det. Men ta av ca 50% av nypris i dag å så kan du heller gå ned litt etter litt viss ikke kommer noen kjøpe. En annen ide du kan gjør me delene er å bruke pcen som server kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå