Gå til innhold

Syns du Desire HD blir for stor?

Occi

110 stemmer

1. 1. Syns du HTC Desire HD blir for stor?

• Ja
      43
    • Nei
      50
    • Usikker
      17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når de selv tviler på dokumentasjonen, da begynner leg å lure på hva som sviver i hodet. Se hvor liten hand jeg har da.

Trenger ikke være noe galt med en person bare fordi han liker å holde en mobiltelefon annerledes enn deg selv, ærlig talt.

Jeg har selv HD2, og ja, jeg har problemer med å håndtere mobilen med én hånd. Høyre tommelem min når ikke helt opp til venstre øvre hjørne.

Hadde nesten ikke trodd jeg skulle få lov til å se et slikt svar jeg nå etter all motstanden  :roll:

Lenke til kommentar

Jeg vurderer kjøp av DHD, og kommer fra SGS. Galaxy'n har en skjerm på 4" og jeg var ganske sikker på at min Desire var perfekt størrelse på 3,7", men neida. Galaxy'n med 4" viste seg som bedre, og derfor er jeg ganske sikker på at DHD med 4,3" vil være perfekt.

Bare se på målene her:

Samsung Galaxy S:

Bredde 64 mm

Dybde 10 mm

Høyde 122 mm

HTC Desire HD:

Bredde 68 mm

Dybde 12 mm

Høyde 123 mm

Ikke stor forskjell altså.

Blir omtrent slik:

Samsung-Galaxy-S-i9000-vs-HTC-HD2.jpg

Lenke til kommentar

Du må jo se på skjermarealet, ikke telefonarealet. Du trenger jo ikke nå med tommelen din utenfor skjermen (bortsett fra knappene under). Dette glemmer alle som sier at iPhone fint kunne hatt større skjerm, siden den er på omtrent samme størrelse som telefoner med større skjerm.

Med en modell så må den og passe til både menn og kvinner, og kvinner har som kjent ikke like store hender som oss menn. Selv har jeg kanskje litt små hender, og syns 3.7" på Nexus One var litt i største laget, spesielt siden skjermen var høyere, og jeg måtte nå flere knapper.

Lenke til kommentar

De har jo utnyttet plassen noe så vanvittig bra, HTC er flinke. Har selv en Desire, og syntes personlig HD blir for stor som telefon. Ingen tvil om at det er en vakker sak uansett.

Og herregud, ikke legg en iPhone vedsiden av..det er en fornærmelse for Desire telefonen ;)

Lenke til kommentar

HTC Desire HD ved siden av iPhone 4. Det får så være at feitingen fra HTC kan oppfatte det som en "fornærmelse" å bli avbildet ved siden av sitt noe slankere og penere motstykke...noen liker jo litt mye å ta i, og jeg skal ikke ta fra dem den gleden... :p

HTC-Desire-HD-and-iPhone-4-photo.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...