koots Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hei, I forbindelse med et prosjekt i matte må jeg samle inn litt data og jeg hadde satt pris på om dere hadde tatt dere tid til å svare på undersøkelsen. http://www.surveymonkey.com/s/D3B3BZ6 Undersøkelsen er om filmvanene til folk, om det er en forbindelse mellom penger brukt på film og antall filmer sett, er også om hvor interessert man er i film og hvor mange av filmene fra topp- og bunnlistene til IMDb man har sett. Takk Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har svart på undersøkelsen din, men er 2 ting du bør ta hensyn til. Hvem er det du når ut til her? Jeg vet ikke, men jeg vil tro en høy prosentandel av folkene på diskusjon.no er mer filminteresserte enn gjennomsnittet. Når du rekruterer folk herfra får du ikke samme utvalget som om du hadde stoppet folk på gaten. Det andre er at det kreves litt å gå igjennom 250 + 100 fimltitler, tror kanskje mange faller litt av underveis. Jeg sier ikke at undersøkelsen din blir feil, men du får sikkert + i margen om du kommenterer de mulige feilkildene dine sammen med resultatene. Lenke til kommentar
koots Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Har lagt ut undersøkelsen på et par andre forum også hvor folk er fordi de deler en interesse, så har fått variert data. Kommentering på hvor pålitelige resultatene mine kommer jeg selvfølgelig til å ta med. Har rundt 70 svar hittil, men lar den stå åpen et par timer til før jeg stenger den (deadline jeg har på å få samlet inn svar) Takk igjen til alle som gidder å svare! Lenke til kommentar
koots Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Da har jeg over 100 svar, som burde være mer enn nok. Tusen takk til alle som svarte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå