Gå til innhold

Hjelp: kjøp av ny smart telefon!

Can

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er viktig for deg? Telefonene har forskjellige styrkeområder:

Desire HD - STOR skjerm, vanvittig hardware, HTC Sense

Galaxy S - Ekstremt god skjermkvalitet (superAMOLED), bra batteritid

Bortsett fra dette kjører begge nyeste versjon av android og har mye til felles. Det er også andre telefoner som bør vurderes, avhengig av dine behov. Vil kort nevne SE X10 mini, Nokia N8, (vanlig) HTC Desire, Samsung Wave og HTC HD7.

Lenke til kommentar

Galaxy S har jo de egenskapene jeg ser mest etter (god skjerm og batteritid), men av en eller annen grunn har jeg VELDIG lyst på Desire HD også! Hvordan er teknologien i galaxy s? Er den litt gammel (i forhold til HD), eller funker den godt en stund framover? Er vel et halvt år siden den kom ut, om jeg ikke tar feil. :)

Takk for svar. Er ikke helt på topp med kunnskap på denne kategorien for tiden ; ))

Lenke til kommentar

I forhold til klokkehastighet er prosessoren på Galaxy S like rask som Desire HD - 1 ghz. Den er derimot av en eldre type så sannsynligvis er den ikke like rask i praksis. Når det er sagt pakker Samsung Galaxy S fortsatt noe av det råeste du får på markedet (hardware-wise) med den desidert beste skjermen.

Forstår følelsen din veldig godt, men hvis det er batteri og skjerm du er ute etter så tror jeg rett og slett Galaxy S er det beste valget. Alternativet er å vente på div. tester og se selv. Du går jo forsåvidt glipp av HTC Sense med alt det fancy greiene som kommer med Desire HD/Desire Z, men om det ikke er så viktig for deg så spiller det liten (ingen?) rolle.

Tipper Samsungs flaggskip kommer til å holde tritt en god stund fremover. Til den prisen den selges for bør den virkelig være en kvalitetstelefon i lang tid.

Andre ting som muligens (avhengig av dine preferanser) bør tenkes over er kamera, lyd, pris og proprietær programvare (e.g. swype, sense). Disse tingene kan være vanskelig å vurdere før tester for HD kommer ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...