Marei Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Hei! Her er et bilde jeg gjerne vil ha tilbakemelding på. Jeg liker det, men jeg føler likevel det er noe jeg kan gjøre anderledes. Kanskje beskjære det. >Hva synes dere? Endret 24. oktober 2010 av Marei Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hei du.. Først må du redusere bildestørrelsen. Største lengde skal ikke være større enn 1280 piksler.. Jeg ville ha beskjært bildet, og kommet nærmere dyret. Det er for mye tomrom på høyreside i bildet. Jeg ville også ha vurdert å konvertere bildet til sorthvitt også, for å få en mere retro feel.. Lenke til kommentar
Marei Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Der hadde jeg ordet bildestørrelsen. (: Ja, jeg har forsøkt å beskjære bildet, slik de 'tårnene' i byen blir helt i kanten. Det blir mye bedre! Jeg ønsker å beholde fargene, kanskje tone det litt ned, men jeg vil liksom komme nær den følelsen av sanden og havet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå