paali10 Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg har denne pc musen hjemme: http://www.amazon.com/Microsoft-D66-00029-Wheel-Mouse-Optical/dp/B00006B7HB Funker den til gaming? ?? Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Jeg har litt lyst og bruke hdmi.. Jeg ser at den led skjemen som du anbafalte ikke har det. Jeg dette viktig vist jeg skal bruke den til gaming? Er det noen forskjell på bildekvalitet osv? Takk! (beklager trippel post) Endret 2. november 2010 av paali10 Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Får jeg samme kvalitet i DVI som HDMI? Vist ikke kan jeg bruke en overgang? Får jeg samme kvalitet i overgangen som i vanlig HDMI? Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Får jeg samme kvalitet i overgangen som i vanlig HDMI? Ja, men hdmi får du lyd og bilde dvi er bare bilde Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Okey, Men en ting: Er 650w strømforsyning nok? Bør jeg ha 750? Jeg så en kommentar på komplett.no som sa at du måtte kjøpe ekstra kabel til hovedkortet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340678 (nederste kommentar) Dette er til 750w. Men 650 er i samme serie. Må jeg kjøpe ekstra kabel til hovedkort? Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Endret 4. november 2010 av paali10 Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Eneste jeg ikke er helt fornøyd med er at det ikke er sånn P4 strømkabel som skal på hovedkortet på den -.-Måtte kjøpe en overgangskabel til begge strømforsyingene mine... Hvis det er flere som har samme problemet så legger jeg ved en link til den kabelen som mangler her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=310928 /K4ble Det er feil det som K4ble sier. Jeg har Corsair VX550 fra før av og bestilte nylig en Corsair TX 750w. Bestilte kabelen som K4ble linker til også. For å være på den sikre siden... Viste seg at jeg hadde rett i mine antagelser da jeg fikk TX 750, den har på akkurat samme måte som VX 550 en 8-pins plugg som kan deles i to. Slik at man får 2 stk. 4-pins plugger for strøm til hovedkort som har 4-pin istedet for 8-pin. 8-Pin pluggen er bare 2 stk. 4-pin plugger som er skjøtet sammen og kan på en enkel måte splittes. (Står i kommentaren over ) Og ja en kvalitetstrømforsyning med 650W er nok.Den klarer også 6870 i Crossfire. Endret 4. november 2010 av Slaps'ærn Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Okey takk Har lagt inn en ordre pakken du anbefalte nå! Eneste forskjell er at jeg tok en 21,5 led skjerm (+tastatur og mus) Den skal jo stå på det lille rommet mitt, og jeg skal ta den med på lan men eneste er at de ikke har kabinettviften inne (i oppsettet du laget) Så jeg får bare vente på det Endret 4. november 2010 av paali10 Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Ja la til dem fordi kabinettet kommer bare med en vifte, noe som er litt lite. Endret 4. november 2010 av Slaps'ærn Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Okey Takk for hjelp foresten!!! Endret 4. november 2010 av paali10 Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 noen ting: Trenger jeg ikke internet kort? Trenger jeg ikke Artic silver paste eller noe til cpuen? Trenger jeg ikke antistatisk armbond når jeg bygger? Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 "Internett" eller Ethernetkortet er på hovedkortet. Kjølepastaen følger med og er klistret på cpu kjøleren som du får med prossesoren. Du trenger ikke antistatiskarmbånd så lenge du ikke er helt idiot og monterer pcen på et teppe. Det kan være lurt men er absolutt ikke noe veldig viktig. På den andre siden er det kjipt å få ny ødelagt pga. statisk elektrisitet. Av alle pcene jeg har bygget har jeg aldri brukt det og aldri ødelagt noe heller. Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 "Internett" eller Ethernetkortet er på hovedkortet. Kjølepastaen følger med og er klistret på cpu kjøleren som du får med prossesoren. Du trenger ikke antistatiskarmbånd så lenge du ikke er helt idiot og monterer pcen på et teppe. Det kan være lurt men er absolutt ikke noe veldig viktig. På den andre siden er det kjipt å få ny ødelagt pga. statisk elektrisitet. Av alle pcene jeg har bygget har jeg aldri brukt det og aldri ødelagt noe heller. Ok, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå