GuNTiT123 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hei, jeg prøver ut mods som jeg lager selv på alterIWNet(PRIVATE MATCH)! Jeg kommer til og lage youtube videoer som jeg filmer men jeg trenger noen som er med når jeg filmer. For og joine trenger du noe som heter hamachi, LAST DET NED HER Velg UNMANAGED Når du har installert det og laget ett navn i hamachi så trykker du på bli med i ett nettverk og nettverksnavnet er: GuNTiT123MODS Og passordet= 123 Du kan legge meg til på msn hvis du ikke får det til så skal jeg hjelpe deg: [email protected] Når du har joinet nettverket og GuNTiT123 er pålogget så kan du prøve å joine meg, du høyreklikker navnet mitt og velger kopier ip adresse. Etter det går du på alteriwnet konsollen og skriver connect <ip adressen> tenk deg at min ip adresse er 99.99.99.99 da skriver du connect 99.99.99.99 og trykker på enter (HVIS DU IKKE HAR BRUKT HAMACHI FØR SÅ ER DETTE GREIT Å VITE: NÅR HAMACHI IKONET BLINKER NEDE I HJØRNET SÅ BETYR DET AT NOEN SNAKKER TIL DEG) Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hmm... Kan man bli bannet av dette? Lenke til kommentar
GuNTiT123 Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Hmm... Kan man bli bannet av dette? det er jo alteriwnet.... ikke activision sitt Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nei, men MW2 er Activision og IW sitt så kan man bli bannet av å bruke hacks? Lenke til kommentar
GuNTiT123 Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Nei, men MW2 er Activision og IW sitt så kan man bli bannet av å bruke hacks? Hehe, på alterIWnet bruker du ikke steam. Du lager en helt ny bruker gratis. Du kan bli bannet av og bruke hacks online men ikke på private match på IWnet men dette er noe helt annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå