Gå til innhold

Hjelp til Nettverkslagring (NAS)

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg kunne trengt litt hjelp til å finne en grei NAS server. Jeg begynner å gå tom for plass i maskinen min. Men her er det ganske mange harddsiker fra før av så jeg kunne tenke meg en NAS løsning, men her har jeg desverre minimalt med kunnskap. Er det noen som har noen annbefalinger på NAS servere til en ok penge som kan romme ihvertfall 4TB - 8TB? Helst til under 5000 lapper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du finner plenty ferdige nas bokser til 2.5-3k som kan ta 4x2tb men sdet store minuset med nas boksen i den prisklasen er at du får en veldig lav ytelse.

Typisk en maks på 25-35mb/s og må gjerne over 10 000kr uten disker før du finner noe som yter skikelig (100-115mb/s).

Med mindre du er en veldig tålmodig person ville jeg skippet ferdignas under 5k og bygget noe selv.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Kjøpte meg ein Thecus N7700 i Januar 2009. Den har fungert heilt fint.

Ser ein på ytelse så har den kun ein Celeron M 440 og 1GB RAM. Med 7 WD Green 1TB diskar i raid6 så gir den meg 30-50MB/s ved kopiering til og frå.

Minuset med denne var at den bråka noko heilt forferdeleg. To stk 92mm vifter som hadde ein enorm rpm(kor mykje veit eg ikkje)+ at den bruker Zippy PSU med 40mm vifte som har ein irriterande lyd.

Etter byte til to stk Noctua 92mm vifter vart det mykje betre, men enda med at eg måtte flytte den ut frå stova då den bråka for mykje uansett.

No skal det seiast at heile greia, inkludert diskar, kosta meg over 17 store.

Bygge NAS sjølv kan fort bli dyrt. Og om ein ikkje har Linux kunnskapar så vil det ta tid å sette opp.

For 5000 så er vel QNAP TS-419P ein grei sak. Problemet er at den vil nok vere treg.

Med ein Marvell 1.2GHz prosessor og usle 512MB RAM, så er dette ikkje ein NAS du vil lagre data du bruker mykje på.

Det positive vil nok vere lite støy. Om ikkje den 92mm vifta bak der er ein turbin :)

Eg ville anbefale deg å spare til det dobbelte.

Hadde sjølv spart til ein QNAP TS-859 Pro eller TS-809 Pro.

Hugs på at NAS med plass til 6 eller fleire diskar bråkar som regel for mykje til å ha ståande i eit rom du oppheld deg i mykje. Dei er berekna på bedrifter med eigne rom til server osv.

NAS ikkje er nokon backup, og med 4+ 2TB diskar så bør ein bruke raid 1 eller 5 minimum for å unngå tull om ei disk skulle få problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...