Gå til innhold

Winamp 3.0 eller 2.81??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde Nullsoft (de som lager winamp) skulle samle 2.x og 3.x til winamp5 ?

Ryktene sier så... :)

Dessuten så heter det visst ikke Winamp 3.0, men Winamp3 (som for tiden er Winamp3 1.0 build 488)

Det er nok en viktig detalj ja :roll:

Nyeste versjon er Winamp3 build #499 (Jun 13, 2003) og den fungerer faktisk veldig bra

Lenke til kommentar
Pluss den geniale pluginen MP3Cue, som gjør at man kan rippe hele cd'er til MP3 med f.eks. ExactAudioCopy også "dele dem opp" med en .cue fil.

Må personlig si at jeg ikke liker cue-opplegget, mye enklere å bare ha enkeltsanger, og heller bruke mp3-splice eller en annen plugin for å få gapless playback (hvis det er derfor man bruker cue da såklart, men det antar jeg at det er).

AtW

Lenke til kommentar

3'ern tar ca 2 sek. (har tatt tiden) å starte og har aldri opplevd ein bug eller feil....så Winamp3 har eg ingenting imot. Filmer spiller eg på WMP eller DivX...sjølv om DivX henger seg opp kvart 10ende minutt...iallefall den vers. eg har atm.

Eneste eg misliker er at eg ikkje kan bruke knappene på mitt Logitech tastatrs til å skife song ol. Men så hører eg jo konstant på Digitally Imported...så det betyr lite..

Herbie: Hvorfor har du ikkje ei skikkelig dame på playeren din? Animerte greia var dårlig....men du har jo BackstreetB....så...det forklarer vel sitt :lol:

Lenke til kommentar

2.81 atm

skulle gjerne hatt 2.82, men fila forsvant, og nå er det umulig (iaffall vanskelig) å laste den ned fra nullsoft

2.9X serien har video avspilling...urk...kan jo nesten likegodt ta winamp 3 da...jeg vill ikke ha no forbanna video...LITE OG ENKELT takk!

Lenke til kommentar
2.81 atm

skulle gjerne hatt 2.82, men fila forsvant, og nå er det umulig (iaffall vanskelig) å laste den ned fra nullsoft

2.9X serien har video avspilling...urk...kan jo nesten likegodt ta winamp 3 da...jeg vill ikke ha no forbanna video...LITE OG ENKELT takk!

Gud jA!

Lenke til kommentar
2.81 atm

hmm, jeg kjører faktisk 2.91 men jeg tok vekk allt det video drittet i installasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...