Pc96 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Hei! Har kjøpt meg ps3 og nå bestilt 42" Led tv, i tilegg til at jeg har ratt. Så da må det ett bilspill til også Har spillt mye forza 3 på xbox, finnes det noe likt spill til ps3, eller som er like bra som det?? Viss ikke, har dere tips til ett eller annet bra bilspill til ps3?? Har forhåndsbestillt gt5, men tar jo år før det kommer ut, så må ha noe før det Takk for svar! Endret 24. oktober 2010 av Pc96 Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg synes Burnout: Paradise City er bra! Ikke akkurat den største fan av bilspill heller da Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Du kan jo trene litt til GT5 med å laste ned GT5:Prologue fra PSN Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Need for Speed: Shift skulle visst fungere bra med ratt Du kan jo også prøve Race Driver GRID, selv om det ikke falt helt i smak hos meg. edit: Link fungerte ikke. Endret 24. oktober 2010 av Tord93 Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Oki, takk for alle gode tips ! Nettopp sett en trailer av Nfs:Shift og synest det virker som ett bra spill ja. Lurer på om jeg skal kjøpe det jeg Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ville ha ventet på Need for Speed Hot Pursuit og Gran Turismo 5. I mellomtiden kan du kjøpe Burnout Paradise billig på PSN. 1 Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Race Driver GRID Reloaded tror jeg den heter til ps3. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Har spillet. spilte 1 gang... Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Sjekk ut demoer å se hva du liker.. Kommer demo med Need For Speed: Hot Pursuit onsdag, men spillet kommer ikke før 19 November dog. Ser at spill som er ute som Motorstorm 2, Dirt 2 og Formula One ikke er nevnt heller, du kan jo sjekke ut de. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=5imMoYoSwXc Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Syntes denne var litt flott.. På spørsmål om når GT5 kommer ut så svarte Kazunori Yamauchi; "The discs are being stamped as we speak." og illustrerte det med hendene: når nyheten rakk gtplanet-forumet (trykk for animasjon) Lenke til kommentar
praystation Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Vil ikke anbefale Burnout Paradise ettersom det har dårlig støtte for ratt og pedaler. Sats heller på Dirt 2, det er veldig bra og fungerer ypperlig med G25 i hvert fall. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Demoen av NFS Hot Pursuit var ikke akkurat imponerende. NFS Shift derimot er veldig bra! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Skal si du gikk grundig til verks. Hva som ikke imponerte deg ved demoen da.? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har noen spill og anbefale jeg også som ike er nevnt.Split Second,Blur,Ridge racer 7,Grid,Gt5p,Grid.Så kommer jo NFSHP i november så.og GT5 en eller annen gang:p.Vet ikke hvordan de spillene er med støtte med ratt og pedaler men.de er dritbrae spill med veldig bra underholdning. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Skal si du gikk grundig til verks. Hva som ikke imponerte deg ved demoen da.? Er det noen regel for hvor grundig man skal begrunne anbefalinger da? Jeg liker NFS Shift veldig godt, jeg likte ikke Hot Pursuit i det hele tatt, sånn er det bare. Lenke til kommentar
bowler84 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Noen som har prøvd det nye WRC_spillet? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det er nok et spill som selvsagt bør være høyt på innkjøpslisten til trådstarter, og det er Gran Turismo 5 ! Ellers er det flere bilspil/ racingspilll som har fått gode kritikker. Hvorvidt alle støtter ratt og pedaler er jeg usikker på, det får du nesten se på selv: Blur Modnation Racers F1 2010 Split/Second: Velocity Sega Rally Gran Turismo 5: Prologue Need for Speed: Shift Colin McRae: Dirt 2 Burnout Paradise Race Driver Grid Pure Anbefaler å ta en titt på psn store og tese ut demoer til aktuelle spill. Håper dette hjalp litt Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Takk for mange gode svar!! Gran Turismo 5, det forhåndsbestilte jeg for 2 måner siden ;D Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Takk for mange gode svar!! Gran Turismo 5, det forhåndsbestilte jeg for 2 måner siden ;D Da får du det kanskje om 2 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå