Gå til innhold

Litt nybegynnertrøbbel med HTC Desire (inkl. internett)

Anbefalte innlegg

1) Er student i Trheim, og får frem været her i Trheim.. (står under klokka på "hovedskjermen").. Når jeg var hjemme forrige helg (liten kommune, som ikke er en by) så kom det opp på skjermen riktig plass med riktig værmelding.. Men når jeg nå er i Trheim og vil legge inn den lille plassen, for å følge med litt på været der hjemmehjemme, så får jeg ikke opp den plassen... Eneste jeg får opp er de største byene i Norge. Noen som vet hvordan jeg finner også de små plassene?

2) Når jeg skal koble meg opp til routeren min med wi-fi så blir telefonen tilkoblet til nettet. (står at den er tilkoblet) Når jeg bruker den tilbakeknappen (nr. 2 fra høyre) på desiren, og trykker meg noen ganger tilbake for å komme meg til "hovedskjermen" for å trykke på internett-ikonet, så vil IKKE internett begynne, selv om det fortsatt står at nettet er påkoblet med full styrke. Om jeg derimot trykker på wi-fi, kobler den til på samme måte som beskrevet først, og derimot tar å trykker på huset (knappen helt til venstre) for SÅ og trykke på internett, DA kommer telefonen seg på nett..

Dette synes jeg er veldig merkelig. Har prøvd med andre nett, og da går begge måtene, altså både å trykke på tilbake-knappen og hjem-knappen.. Dette er jo ikke et stort problem, når jeg faktisk kommer meg på nett.. Men har noen peiling på hvorfor i all verden det er slik som dette? Altså at det skal gå på hvilke knapper jeg trykker på for å komme meg på internett, hørest for meg veldig merkelig ut! Hadde vært utrolig arti og fått noen svar på hva folk tror hva dette kan skyldes.

På forhånd tusen takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EDIT: Nå fungerer ikke internett i det hele tatt igjen.. Merkelig rart... Fungerer med andre nett, men funker ikke med det nettet jeg har i leiligheta.. Hva kan dette tulle være? Noen sikkerhetsinnstillinger på routeren som ikke vil godta desiren min?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...