Gå til innhold

Trenger hjelp til PC bygging

Toset

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha ny pc :) jeg trenger hjelp il å velge ut hovedkort og skjermkort. Har en AMD xp2600+ og 1024 ddr2700 minne, skal ha nForce2 HK og ATI Radeon skjermkort, men vet ikke hvilket. Trenger litt hjelp her. Tenkte litt på Asus A7n8x Delux kort, tror det er bra ;) Noen erfaringer med dette? Og er det merkbar forskjell på Radeon 9700 og 9700 PRO? Pro koster 700 mer, er det verd det?

Håper på raske svar, skal bestille idag. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder hovedkort ville jeg i dag kjøpt Abit NF7-S. Asus-kortet du foreslår er nummer 2 på "listen" min. Tror du vil bli fornøyd uansett hvem av de du kjøper. Når det gjelder overklokking er derimot Abits en del bedre.

Å kjøpe skjermkort i dag kan ikke være lett. De nye mellomklassekortene, både Nvidia og ATI yter dårligere enn sine forgjengere. Om de ekstra 700 som 9700PRO utgaven koster er verdt pengene, kommer litt an på hvor ivrig gamer du er, og hvilke planer du har for oppgraderinger i fremtiden. Jeg for min del hadde i dag gått for PRO utgaven.

Lenke til kommentar
Når det gjelder hovedkort ville jeg i dag kjøpt Abit NF7-S. Asus-kortet du foreslår er nummer 2 på "listen" min. Tror du vil bli fornøyd uansett hvem av de du kjøper. Når det gjelder overklokking er derimot Abits en del bedre.

Å kjøpe skjermkort i dag kan ikke være lett. De nye mellomklassekortene, både Nvidia og ATI yter dårligere enn sine forgjengere. Om de ekstra 700 som 9700PRO utgaven koster er verdt pengene, kommer litt an på hvor ivrig gamer du er, og hvilke planer du har for oppgraderinger i fremtiden. Jeg for min del hadde i dag gått for PRO utgaven.

pro ja :yes::yes: absolutt :yes:
Lenke til kommentar

Jeg har ikke noen seriøse planer om overklokking, men spiller mye grafikktunge spill og trenger et kort som takler alle nye spill +++ Vet ikke helt om Radeon 9700 holder helt med i alle svingene, eller om jeg må opp til 9700 pro...

Lenke til kommentar

:woot::woot::woot:

Helt enig, har nettopp fått meg abit'en... Kongegodt :D:D:D !!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...