Delvis Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Så nettopp "Viggo på Lørdag" med Liv Ullmann. Hun virker som en stakkarslig herjet person som ser ut til å kunne freake fullstendig ut hvert øyeblikk. Eller er det styrke det der..? Merkelig menneske.. Endret 24. oktober 2010 av groenn Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg så ikke programmet, men for ordens skyld er Liv Ullmann den beste kvinnelige skuespilleren i verden, så for min del kan hun skjære seg opp med glasskår på direkten mens hun kler seg naken og siterer Marquis de Sade. Vi vil for alltid ha "Skammen". Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Hu er/var utvilsomt en av de beste kvinnelige skuespillerne jeg vet om, men det er ingenting som er så pinlig som når hun gjester Nytt på nytt eller Skavlan. Eller enda verre da Grosvold ledet Først og Sist og grillet Liv i studio. Å så pinlig! Endret 27. oktober 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå