Jeremy Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Greier fint å sove til musikk, pc-durring, tv'en på og bordviften på max. Men det som jeg synes er irriterende er bilalarmer, snorkelyder, telefoner (mobil og hustelefon), og katten som løper rundt omkring i huset. Det som også forårsaker søvnløse netter, men som er meget koselig faktisk er å ha en jente å kose med ...så lenge hun ikke snorker som et tog eller slår i søvne da Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Ei STOR flue som lager masse lyd! Værste som finnes når man skal sove Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 har du effektanlegg på wre'n din bad_boy_? hvor får man kjøpt det til husqvarna og ktm egentlig? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Sitter her og spiser Cartoonies kjeks og drikker en flaske med nye (?)Vikingfjord Apple. Enda en Vikingfjord som smaker meget bra. Har også en Vikingfjord Lemon stående her men det får bli morgendagens test. EDIT: :oops: feilpostet. De fleste skjønner vel hvor den egentlig skulle.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 At det er trope natt Vel siden jeg sover om dagen så er det forbanna irriterende at det er 22 grader på yttersiden Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 har du effektanlegg på wre'n din bad_boy_?hvor får man kjøpt det til husqvarna og ktm egentlig? Litt OFF TOPIC detta men jeg må bare svare: har ikke effektanlegg nei, det er så bra lyd i det som sitter på orginalt. Du får kjøpt det på snellingen cross senter på alnabru i oslo. Har ikke lappen enda men den gjorde 115 km/t me 2 på. Ganske store knaster på dekka så de stjeler litt fart dem også, Gjør vel 120-130 vel. Sinnsykt bånndrag Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Når naboen har seg... høylydt og leeenge x 1 centillion. naboene mine er homofile, så jeg kan faktisk si at jeg har det litt verre enn dere... Føler med deg, du har det antagligvis værre... (visualisering ekke gøy) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 feilmelding på pc'n, sånn som lager lyd. eller er måkene ganske iriterende Lenke til kommentar
umy Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 det skulel fulgt med hagle til alle senger, slik at man kunne skyte fks. FUGLER!! DØD OVER FUGLER SOM KVITRER KL 6 OM MÅRRAN!!! summende insekter, DØ DØ DØ DØ *MOS* aaah.. tilfredstillende tropenatt :-? varmt kan det være om dagen, ikke natta summende mobilladere. pappa som er på do i naborommet 14 ganger pr natt lysdioder fra skjermen og høytalerene DEN DØMRADE RINGEKLOKKA!!! DREP DØ HAT HAT HAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå