Gå til innhold

Hva er det mest irriterende som kan skje når du skal sove?

Ernie

Anbefalte innlegg

Jeg klarer fint og sove med lyder på. Sålenge lydene er der hele tiden. (slik som det svake suset ifra datamaskinen). Kan også ligge med vinduet åpent og høre på bilene utenfor ,men siden jeg får frisk og kald luft inn så pleier det og virke med beroligende.

Men hvis jeg ikke får sove så legger jeg meg og tenker over ting som har foregått iløpet av dagen. Eller så leser jeg litt i en elektronikkbok med masse vanskelige formler og slike ting. Det pleier som oftest og hjelpe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

me har verdens minst lydisolert hus....

mest irriterande:

-mamma støvsuge (da gjere ho allti når eg sove)

-småonga som leika/spring/hoppar oppe og ner trappa

-nabohonden

-mamma høyre på musikk

-mamma kommer inn på rommet å ska ryda/legga på plass kler mens eg sover

-mobilar/alarmar som piper

:evil::evil::evil::evil::evil:

Lenke til kommentar
Jeg klarer fint og sove med lyder på. Sålenge lydene er der hele tiden. (slik som det svake suset ifra datamaskinen). Kan også ligge med vinduet åpent og høre på bilene utenfor ,men siden jeg får frisk og kald luft inn så pleier det og virke med beroligende.

Einig!

Lenke til kommentar

Einig!

jau
Lenke til kommentar
åmåttestå opp for å pisse, eller ligge i senga å håpe at pissetrengtheten forsvinner...

åhhrrr... det er dritt... vokner opp, fyllesyk og orker ikke noe... kjener bare at man blir mer og mer trengt... gjør vondt omtrent... Det er dritt det :x

Lenke til kommentar

Det værste som kan skje er å få krampe i leggen når man har vært på fylla kvelden før. Slik at man våkner, man kjenner at man har jævlig vondt men det tar 5 minutter får man skjønner hva man skal gjøre.. Skal love dere at det er meget vondt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...