zn00ker Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 og når mamma står tidlig opp på laurdagar for å snakke i telefonen ( vi har sånn avtale som gjer at vi kan snakke så mykkje vi vil på laurdagar for ein forhandsbetalt pris). Hadde muttern vekt meg tidlig hver lærdag hadde jeg vært en plage for henne resten av dagen! Lørdag er en fridag og da skal man sove _lenge_! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Skal vi se, vanskelig spørsmål - ich komme! Hva er altså det mest irriterende som kan skje når jeg skal sove? Jo, noe eller noen som holder meg våken :wink: Lenke til kommentar
Fry Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 DEt går ann å skru av mobilen når man legger seg :wink: når noen snorker og man begynner å høre på det, eller når naboen har fest og du må lukke vinduet for at det skal bli litt roligere, og lufta blir tett og drit varmt på rommet ditt ellers når man er spent, og gruer, gleder seg til noe som skal skje dagen etter, kan også være vanskelig å sovne da :-? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Insekter. Hvis det er en flue som svirrer rundt i rommet og kommer og setter seg i trynet mitt eller på armene mine. Gidder bare ikke stå opp å drepe den så jeg blir liggende der i halvsøvne. Å så enig, jeg skulle prøve å sove naken en gang :oops: , våkna av att ei flue satt på pungen min... Fy F... å det kilte det var jo litt ekkelt å da... Aldri boxerløs soving (alene) igjen... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Har jo seff pollenallergi og nå er jo glanstiden for gresspollen... Så det værste jeg vet er å være dønn tett i huet og snufsete og varm når en skal sove.. HATER å være allergisk.. Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Insekter. Hvis det er en flue som svirrer rundt i rommet og kommer og setter seg i trynet mitt eller på armene mine. Gidder bare ikke stå opp å drepe den så jeg blir liggende der i halvsøvne. Å så enig, jeg skulle prøve å sove naken en gang :oops: , våkna av att ei flue satt på pungen min... Fy F... å det kilte det var jo litt ekkelt å da... Aldri boxerløs soving (alene) igjen... Har lest at ein iløpet av eit år, "et" ca.7 edderkoppar, i søvne... *yummy* Akkuratt det er vel noko av det mest irriterande som kan skje når ein skal sova (dersom ein vaknar av det sef. :smile: ) Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Har lest at ein iløpet av eit år, "et" ca.7 edderkoppar, i søvne... Tviler... De fleste våkner / eller klapser til lenge før den når munnen. Og jeg har aldri hatt noen ederkopper klatrende på meg mens jeg var i senga.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 nå vet ikke jeg hvordan det er med edderkopper og luktesans, men hvis de skulle ha det så ligger de nok unna meg på LAN, jaffal... cola har en tendens til å dra med seg en helsikes kamelånde...:o Lenke til kommentar
SoW Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Mobilen(sms), Insekter, Tanker, Lyder, og folk som prøver å holde meg våken .. Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Har lest at ein iløpet av eit år, "et" ca.7 edderkoppar, i søvne... Tviler... De fleste våkner / eller klapser til lenge før den når munnen. Og jeg har aldri hatt noen ederkopper klatrende på meg mens jeg var i senga.. Eg vil nok tru at dei fleste som søv ikkje ville ha merka at ein liten edderkopp kravlar i trynet (Ein del av oss søv truleg med munnen open, og det vil difor ikkje vera umogleg for ein edderkopp og tutla seg inn der, nasa er og ein mogleg inngong), eg vil heller ikkje trur at mesteparten av dei edderkoppane er svære beist akkuratt... Eg er glad eg bur i Noreg for å seie det slik.. :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Å så enig, jeg skulle prøve å sove naken en gang :oops: , våkna av att ei flue satt på pungen min... Fy F... å det kilte det var jo litt ekkelt å da... Aldri boxerløs soving (alene) igjen... Er du litt formicofil? Refererer til denne. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Å så enig, jeg skulle prøve å sove naken en gang :oops: , våkna av att ei flue satt på pungen min... Fy F... å det kilte det var jo litt ekkelt å da... Aldri boxerløs soving (alene) igjen... Er du litt formicofil? Refererer til denne. Dritbra!! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Mamma kom inn på rommet mitt klokka 9 her en lørdag for å støvsuge. Med støvsugeren på full guffe. Fyf4en for en ide!!?? Herregud! Skjønner ikke at det er mulig engang! Bare slengte opp døra og begynte å støvsuge med en støvsuger på sikkert 120 dB en halvmeter fra meg!? Jaja.. DET var irriterende... :smile: Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Å så enig, jeg skulle prøve å sove naken en gang :oops: , våkna av att ei flue satt på pungen min... Fy F... å det kilte det var jo litt ekkelt å da... Aldri boxerløs soving (alene) igjen... Er du litt formicofil? Refererer til denne. Dritbra!! Siderodromofil: Å bli seksuelt opphisset av å kjøre tog. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Lyder og/eller lys er ekkelt når man skal sove. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Mamma kom inn på rommet mitt klokka 9 her en lørdag for å støvsuge. Med støvsugeren på full guffe. Fyf4en for en ide!!?? Herregud! Skjønner ikke at det er mulig engang! Bare slengte opp døra og begynte å støvsuge med en støvsuger på sikkert 120 dB en halvmeter fra meg!? Jaja.. DET var irriterende... :smile: Egentlig burde du jo være veldig glad for at noen kommer å støvsuger rommet ditt - selv om det kanskje ikke var så kjekt de sekundene det sto på Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Tanker, og insekter... er UMULIG å sovne med en...TING.. flygende rundt i rommet... da er det fram med nærmeste blad og DASK til den dør:yes: Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hvis jeg akkurat skal til å sovne, og oppdager at jeg har glemt å skru på vekkerklokka, lukke døra, åpne vinduet, sette noe på nadlasting eller .no - DA blir jeg irritert! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Mora di heter vel ikke tifeldigvis Berit? Mest irriterende? Tja... Når noen ringer eller sender sess-em-ess. Nei hun heter Aase - Gro men hun kjenner Berit har du hatt spilletimer med piano, på Sandnes musikkskole? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå