Gå til innhold

Hva er det mest irriterende som kan skje når du skal sove?

Ernie

Anbefalte innlegg

*peke på topic*

For min del er det alarmer :grumpy:

I løpet av 30 minutter har det nå gått av 3-4 alarmer, både i bil og hus. Ikke at jeg har noen planer om å sove akkurat NÅ, men jeg skal jo legge meg en gang i natt da...

Mens jeg venter på at noen andre skal svare så finner jeg frem haggla :p (jada, de er i skyteavstand, hvis ikke så sørger jeg for det :p)

For nå er jeg nemlig DRIT lei alarmer :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Også spørs det om jeg ligger alene eller ei.

jepp

ligger du med noen andre (i samme rom, ikke i samme seng) må du hele tiden synkronisere din pusterytme med den andres slik at du ikke hører den andres pust noe som kan få deg til å sitte opp hele natten

Lenke til kommentar

Det mest irriterende er når naboen bestemmer seg for å ha nachspill fordi han tror at hele huset er tomt (Bor i en gammel byging med 4 leiligheter, en i hver etasje). Også når du tror at det endelig er slutt, men fyllehuene skal bare bytte cd. :grumpy:

Lenke til kommentar

Tror eg har skrevet om det før men de HELVETES måkene her utenfor vinduet mitt skriker hele forbanna natten. Har brukt sprettert på de men uten resultat. Måtte de brenne :evil:

Edit: Fjortisser som har satt opp telt like utenfor. Skrek netopp til de at de måtte holde kjeft ellers så kommer eg ned og smeller de ned :grumpy:

Lenke til kommentar
Også spørs det om jeg ligger alene eller ei.

jepp

ligger du med noen andre (i samme rom, ikke i samme seng) må du hele tiden synkronisere din pusterytme med den andres slik at du ikke hører den andres pust noe som kan få deg til å sitte opp hele natten

Det å sova i samma seng med ei dame går helt fint (det er jo bare koselig ;)), men hvis jeg sover i rom med andre som snorker eller klarer å bråke på en eller annen måte, kan jeg bli litt irritert.

Lenke til kommentar

Jeg er så heldig å ha en mor som er musikklærer, hun lærer folk i å spille piano. Så er det så at jeg har mitt rom i kjelleren, pianoet står i stuen rett over meg :evil: med et tynt tak over meg, det er så tynt at jeg kan høre farmin fise :-? folk som lærer i instrumenter må øve for å kunne sanger de skal lære videre, nesten hver eneste Lørdag og Søndag er det øvetid kl. 10:00 å damn jeg blir sint dah! :grumpy:

Lenke til kommentar
Jeg er så heldig å ha en mor som er musikklærer, hun lærer folk i å spille piano. Så er det så at jeg har mitt rom i kjelleren, pianoet står i stuen rett over meg :evil: med et tynt tak over meg, det er så tynt at jeg kan høre farmin fise :-? folk som lærer i instrumenter må øve for å kunne sanger de skal lære videre, nesten hver eneste Lørdag og Søndag er det øvetid kl. 10:00 å damn jeg blir sint dah! :grumpy:

Mora di heter vel ikke tifeldigvis Berit?

Mest irriterende? Tja... Når noen ringer eller sender sess-em-ess.

Lenke til kommentar
Insekter.

:yes: Hvis det er en flue som svirrer rundt i rommet og kommer og setter seg i trynet mitt eller på armene mine. Gidder bare ikke stå opp å drepe den så jeg blir liggende der i halvsøvne.

Men det verste er når brodern er ute og spyr på dassen som er 1 meter fra soveromsdøra mi. Er ikke få ganger det har skjedd. Sover heldigvis tungt men vokner en gang i blant av all spyinga hans.

Lenke til kommentar

Sånne forj**** kråkar! :evil:

og når mamma sto tidlig opp på laurdag for å snakke i telefonen :evil: ( vi hadde sånn avtale som gjorde at vi kunne snakke så mykkje vi ville på laurdagar for ein forhandsbetalt pris).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...