Diskutant Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hei! I denne (http://www.designerfreelance.net/colorful-light-burst-text-effect/) tutorialen står alt greit og fint forklart på hvordan jeg skal lage denne teksten, og jeg gjør nøyaktig som det står, men likevel klarer jeg det ikke. Er stuck på radial blur-punktet. Det går bare ikke. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
brk Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ser ut som at noe er utelatt der. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Ja.. hadde problemer du også? Hvis du finner ut hvordan det skal gjøres, sa er jeg meget meget glad for det. Skal brukes i en logo som snart skal være ferdig... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Kva meiner du eigentleg med «Det går bare ikke»? Har ikkje effekten nokon verknad, kan du ikkje leggje den til i utgangspunktet, eller noko anna? Og slo du saman dei to laga i steget over? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 -Jeg mener at effekten ikke virker. Bruker APS CS5. -Jeg slo sammen lagene, ja. Jeg blir sprø av dette. -Og når det kommer til de første punktene, så nevner han "backlight-layer". Mener han det laget jeg har malt over for å få "diffus ring" rundt bokstavene? -Når jeg skal male tekstlaget (etter at jeg har razterizet eller hva det heter), så blir det ikke så "hardt" malt som det burde. Det er bare ca 50% grått med gradient-ish sterkere og sterkere inn mot midten. Hva er det jeg gjør feil på alle disse punktene?' Setter umåtelig stor pris på hjelp! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Veit ikkje akkurat kva det kan vere, og eg har ikkje PS heller, so eg kan ikkje teste, men etter punkt 2d kan du fjerne markeringa du laga i punkt 2b (med Select --> Deselect). Gjer du det? Backlight-laget er det laget du lager i steg 2c, og so fyller med kvitt, ja. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Ok.. Noen her som har PS (og er god ) som kan gjøre hele saken om igjen, få det til, og lage en mer forståelig tutorial? Var nemlig litt vanskelig når et punkt som skulle gjøres før et annet kom etterpå.. Nei.. Huff.. Hjelp meg! Er ikke lenge til logoen skal være ferdig... Edit: skrivefeil Endret 24. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå