idatherese Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hei =) Jeg ønsker å kjøpe kurv til valpen jeg skal få til våren, og jeg vil ha en jobbslik at jeg kan tjene litt penger, men jeg trenger litt hjelp. Her er noen av jobbideene jeg har fått. avisbud lufte hunder måke snø til vinteren vaske hos andre passe unger hva synes dere kan passe best? og hva må jeg gjøre for at folk skal si ja? Hva er best betalt, og hvordan skal jeg få det til? jeg er 13 år forresten Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Avisbud er jo ivertfall et mer stabilt og regelmessig jobb enn alle de andre, og siden den er jo et mornings jobb så kan du uten problemer gjøre de andre jobbene i tillegg. Lenke til kommentar
nerdinator Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Jeg er 13 år selv, og jobber som avisbud for VG, tjener cirka 200 kroner for 2 timers arbeid. Går helt greit. Jeg og en venn av meg skal spørre om jobb på Joker, skal skrive hvordan det gikk. Lykke til! Endret 26. oktober 2010 av nerdinator Lenke til kommentar
idatherese Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg er 13 år selv, og jobber som avisbud for VG, tjener cirka 200 kroner for 2 timers arbeid. Går helt greit. Jeg og en venn av meg skal spørre om jobb på Joker, skal skrive hvordan det gikk. Lykke til! Neiii, så kult! Takk for info, og dere bare må fortelle hvordan det gikk Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Avisbud er jo ivertfall et mer stabilt og regelmessig jobb enn alle de andre, og siden den er jo et mornings jobb så kan du uten problemer gjøre de andre jobbene i tillegg. For å gå med Aftenposten om morgenen må du vel så vidt jeg vet være over 18 år. Lenke til kommentar
idatherese Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Avisbud er jo ivertfall et mer stabilt og regelmessig jobb enn alle de andre, og siden den er jo et mornings jobb så kan du uten problemer gjøre de andre jobbene i tillegg. For å gå med Aftenposten om morgenen må du vel så vidt jeg vet være over 18 år. tror jeg selger en landsdekkende avis som vg istedet for en oslo avis Tror vg selger bedre også. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Aftenposten er landsdekkende. Du kan dog ikke gå morgenruter. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ville aldri i livet hatt en trettenåring som barnevakt eller vaskehjelp. Snømåking høres ut som den beste ideen, spør du meg. Er du heldig får du måke hos gamle kjerringer med mye penger Men da må du være forberedt på å høre samme livshistorien gang på gang hos enkelte Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 kan hende foreldrene dine har noen venner med unger som trenger barnevakt? Var slik jeg fikk jobb som barnevakt i noen år! Lenke til kommentar
idatherese Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Ville aldri i livet hatt en trettenåring som barnevakt eller vaskehjelp. Snømåking høres ut som den beste ideen, spør du meg. Er du heldig får du måke hos gamle kjerringer med mye penger Men da må du være forberedt på å høre samme livshistorien gang på gang hos enkelte Jeg skal prøve å holde ut! Takk for tipset!!! XD Lenke til kommentar
idatherese Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Aftenposten er landsdekkende. Du kan dog ikke gå morgenruter. hehe, jeg går med vg, jeg =) (Du prater litt morsomt også ) XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå