RAZER2000 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Virker Driving Force™ EX (Logitech Ratt) virker det til Xbox 360 Håper att noen kan hjelpe meg ! Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ganske sikker på at det ikke gjør det. Såvidt jeg veit, så er det Microsoft ratt, og et annet ratt som er de eneste som funker. Husker desverre ikke navnet på den sistnevnte. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Ganske sikker på at det ikke gjør det. Såvidt jeg veit, så er det Microsoft ratt, og et annet ratt som er de eneste som funker. Husker desverre ikke navnet på den sistnevnte. det er ihvertfall 5 ratt som virker på x360. så sjekk før du svarer. Microsoft sitt, ganske bra men uten clutch. madcatz har 2, muligens 3. ikke noe særlig kvalitet. joytech nitro, som jeg hadde selv. veldig presist, men uten forcefeedback. Logitech driveFX, ikke noe spesiellt bra. Fanatec porsche wheel, som da er det beste du får. virker også med ps3 og pc. tilbake til trådstarter. Nei, det vil ikke virke med x360. Endret 23. oktober 2010 av 530XD Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Tenkte på ratt med gir og clutch jeg, så beklager for å ha gitt feil info. Lenke til kommentar
RAZER2000 Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Takk for svar alle sammen Lenke til kommentar
RAZER2000 Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Ganske sikker på at det ikke gjør det. Såvidt jeg veit, så er det Microsoft ratt, og et annet ratt som er de eneste som funker. Husker desverre ikke navnet på den sistnevnte. det er ihvertfall 5 ratt som virker på x360. så sjekk før du svarer. Microsoft sitt, ganske bra men uten clutch. madcatz har 2, muligens 3. ikke noe særlig kvalitet. joytech nitro, som jeg hadde selv. veldig presist, men uten forcefeedback. Logitech driveFX, ikke noe spesiellt bra. Fanatec porsche wheel, som da er det beste du får. virker også med ps3 og pc. tilbake til trådstarter. Nei, det vil ikke virke med x360. Har du linker til disse rattene ?? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) madcatz sitt siste ratt får man på elkjop nå for 599. ingen clutch så det ut som. fanatec.de er linken til fanatec rattet, men det ser ikke ut til å være på lager. joytech nitro og logitech driveFX produseres ikke lenger men det er jo mulig de finnes brukt. her er en kar som selger microsoft rattet på http://www.qxl.no/pris/spill-konsoller/spillkonsoller-utstyr/x-box-360/xbox360-wireless-racing-wheel-nytt-spill-maa-hentes/v/an616930934/ Endret 28. oktober 2010 av 530XD Lenke til kommentar
jonnis Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 madcatz sitt siste ratt får man på elkjop nå for 599. ingen clutch så det ut som. fanatec.de er linken til fanatec rattet, men det ser ikke ut til å være på lager. joytech nitro og logitech driveFX produseres ikke lenger men det er jo mulig de finnes brukt. her er en kar som selger microsoft rattet på http://www.qxl.no/pris/spill-konsoller/spillkonsoller-utstyr/x-box-360/xbox360-wireless-racing-wheel-nytt-spill-maa-hentes/v/an616930934/ Eg leste på en youtube video til fanatec at alle 10000 var utsolgt og at det var en limited edition Eg må ha ett ratt med pedaler med cluch! hva finnes da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå