Wendelinho Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Petr Cech (Chelsea, Tjekkia), Christian Chivu (Inter, Romania)& John Arne Riise (Roma, Norge) Det felles med disse er at alle spiller, eller har spilt med hjelm. Cech spiller fast med hjelm. Chivu spiller med hjelm delvis. Riise har spilt med hjelm. Hvor er det de kjøper disse hjelmene. Alle ser jo 100% like ut. Er det noe klubben lager? Noe man kan bestille? Hvor får de de hjelmene fra egentlig? Hvor kan jeg skaffe en slik, en? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hva skal du med en sånn hjelm? Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Den er kul. Jeg har hørt det er en ny versjon av en Scrum Cap eller'no slikt? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Cech bruker hjelm fordi han pådro seg et kraniebrudd og har fått beskjed om at den delen av skallen aldri vil bli så sterk som den var før selv om den har grodd. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Alle sammen bruker det pga. hodeskader. Ikke noe de "frivillig" bruker. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Petr Cech bruker en Rubgy hjelm. De finnes i mange varianter, den Cech bruker er fra Adidas. Du finner den ikke på ebay eller på Cech's egen nettbutikk. Du finner en Adidas rubgy hjelm fra amazon, men ikke nødvendigvis identisk som den han bruker. Er egentlig bare å kjøpe hvilken som helst rugby hjelm edit: Skrivefeil(er) Endret 24. oktober 2010 av Kjetil.. 1 Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Men får jeg da en hjelm som folk på avstand tenker at er lik Cech sin. DEN HJELMEN ER BARE SÅÅÅ! KUL! Hvilken nettside skulle jeg gå til? Adidas.no? Rugbyhjelm.no? Cech-hjelm.no? Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Men får jeg da en hjelm som folk på avstand tenker at er lik Cech sin. DEN HJELMEN ER BARE SÅÅÅ! KUL! Hvilken nettside skulle jeg gå til? Adidas.no? Rugbyhjelm.no? Cech-hjelm.no? Det er ikke tillatt å bruke hjelm i fotball uten medisinsk begrunnelse. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 skal du bruke en sånn hjelm når du spiller med venner i ballbingen da fordi den er "kul"? Ser bare dum ut med en sånn spør du meg. Lenke til kommentar
Zinoy Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hmm... Tror ikke det er ulovlig med hjelm, nei? Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Skal ikke uttale meg om hjelm er ulovlig eller ei, men viss du ikke har en meget bedre begrunnelse en at den er kul, vil jeg anbefale deg og la være. Med medisinsk forklaring er det greit, men ikke bare for løye. Men litt for og spore inn på Cech,Chivu og Riise. Vet at Cech hadde et kraniebrudd, men hva har skjedd med de to andre? Hvorfor bruker/brukte de hjelm? Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 cech og chivu med kraniebrudd. riise brukte hjelm i 1 eller 2 kamper(husker ikke) på grunn av at han fikk en hjernerystelse på landslagstrening. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Cech - Kraniebrudd Chivu - Kraniebrudd/Hjernerystelse Riise - Hjernerystelse Bruker Chivu den fortsatt? Noen som vet? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Bruker Chivu den fortsatt? Noen som vet? Ifølge denne siden er han helt frisk nå, så regner med han ikke trenger hjelmen noe mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå