Gå til innhold

Kunstig skjegg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner vel med han skal det til Halloween. Jeg ville selv satser på en leketøysbutikk. Hvis ikke kan du dra innom Panduro Hobby og finne det du trenger til å lage et enkel skjegg selv. Burde ikke være så vanskelig om det ikke skal se realistisk ut.

Skal det se realistisk ut må det festes må det limes på, og slikt lim finnes på steder som f.eks. selger løse øyevipper eller spesialeffekt makeup artikler.

Lenke til kommentar

Hva skal du med løs-skjegg? Hvor bor du?

 

Skal dette se realistisk ut?

 

Jeg ville satset på leketøybutikker, eller små sære butikker type.. ja, små sære butikker som fører middelalder saker.

 

Helst se realistisk ut ja, bor i Oslo, jeg skal bruke det til "hjemmelagde" filmer man kan vel si men jeg har funnet ut nå, at jeg har puttet tråden feil sted...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Regner vel med han skal det til Halloween. Jeg ville selv satser på en leketøysbutikk. Hvis ikke kan du dra innom Panduro Hobby og finne det du trenger til å lage et enkel skjegg selv. Burde ikke være så vanskelig om det ikke skal se realistisk ut.

Skal det se realistisk ut må det festes må det limes på, og slikt lim finnes på steder som f.eks. selger løse øyevipper eller spesialeffekt makeup artikler.

Så du sier at jeg skal lage det i Panduro Hobby, og for at det skal se mer realistisk ut skal jeg skaffe lim fra et sted som f.eks selger løse øyevipper?

Lenke til kommentar

Nesten!

Forslaget var å dra til Panduro Hobby, kjøpe litt .. hva skal jeg si .. hvitt, bomullsaktig greie (fåes i poser) og lime det på med lim som er laget for å brukes på huden. Det med steder som selger øyevipper var bare et random forslag fordi jeg kom på noe annet sted som kanskje kunne ha hudvennlig lim av et eller annet slag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...