TheCrayfish Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Hei, noen som vet hvor jeg kan kjøpe meg kunstig skjegg? Altså sånn kunstig hvit skjegg, som som humlesnurr eller gandalv. (Hvis dere ikke vet hvem disse 2 personene er så bare søk de på google) Takk for svar! Lenke til kommentar
War Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Har du tenkt å gå rundt med det? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 http://www.festmagasinet.no/ Lenke til kommentar
TheCrayfish Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Har du tenkt å gå rundt med det? Nei Lenke til kommentar
TheCrayfish Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Har du tenkt å gå rundt med det? Nei Rs123 Takk Men kom med flere forslag også folkens Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Har du tenkt å gå rundt med det? Nei Det burde du! Det og så en lang robe, spisshatt og stav, så steller du deg i inngangsdøra på det lokale kjøpesenteret og bare: «YOU SHALL NOT PASS!!!!!» 4 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Hva skal du med løs-skjegg? Hvor bor du? Skal dette se realistisk ut? Jeg ville satset på leketøybutikker, eller små sære butikker type.. ja, små sære butikker som fører middelalder saker. Endret 23. oktober 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Regner vel med han skal det til Halloween. Jeg ville selv satser på en leketøysbutikk. Hvis ikke kan du dra innom Panduro Hobby og finne det du trenger til å lage et enkel skjegg selv. Burde ikke være så vanskelig om det ikke skal se realistisk ut. Skal det se realistisk ut må det festes må det limes på, og slikt lim finnes på steder som f.eks. selger løse øyevipper eller spesialeffekt makeup artikler. Lenke til kommentar
TheCrayfish Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Hva skal du med løs-skjegg? Hvor bor du? Skal dette se realistisk ut? Jeg ville satset på leketøybutikker, eller små sære butikker type.. ja, små sære butikker som fører middelalder saker. Helst se realistisk ut ja, bor i Oslo, jeg skal bruke det til "hjemmelagde" filmer man kan vel si men jeg har funnet ut nå, at jeg har puttet tråden feil sted... 1 Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Helst se realistisk ut ja, bor i Oslo, jeg skal bruke det til "hjemmelagde" filmer man kan vel si men jeg har funnet ut nå, at jeg har puttet tråden feil sted... Haha, bare jeg som har lyst til å se disse filmene etter de er ferdige? Lenke til kommentar
TheCrayfish Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Har du tenkt å gå rundt med det? Nei Det burde du! Det og så en lang robe, spisshatt og stav, så steller du deg i inngangsdøra på det lokale kjøpesenteret og bare: «YOU SHALL NOT PASS!!!!!» Hahaha! Men vet du hvor jeg får kjøpt robe eller? Lenke til kommentar
TheCrayfish Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Regner vel med han skal det til Halloween. Jeg ville selv satser på en leketøysbutikk. Hvis ikke kan du dra innom Panduro Hobby og finne det du trenger til å lage et enkel skjegg selv. Burde ikke være så vanskelig om det ikke skal se realistisk ut. Skal det se realistisk ut må det festes må det limes på, og slikt lim finnes på steder som f.eks. selger løse øyevipper eller spesialeffekt makeup artikler. Så du sier at jeg skal lage det i Panduro Hobby, og for at det skal se mer realistisk ut skal jeg skaffe lim fra et sted som f.eks selger løse øyevipper? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Nesten! Forslaget var å dra til Panduro Hobby, kjøpe litt .. hva skal jeg si .. hvitt, bomullsaktig greie (fåes i poser) og lime det på med lim som er laget for å brukes på huden. Det med steder som selger øyevipper var bare et random forslag fordi jeg kom på noe annet sted som kanskje kunne ha hudvennlig lim av et eller annet slag. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Hahaha! Men vet du hvor jeg får kjøpt robe eller? Nei, kjenner ikke til noe konkret. Søk litt rundt på nettet, det finnes garantert kostymesites. Alternativt så kan du besøke okkult-butikker, de har garantert rober. Antakelig ikke grå rober, men allikevel. Lenke til kommentar
jzky Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Skjegg: http://www.maskworld.com/english/products/beards/--/real-hair-moustaches-chin-full-beards--400/wizard-real-human-hair-beard--6040 Robe: http://www.maskworld.com/english/products/costumes/theatrical-theatre--210/religious-religions--2110/monks-robe--MR-100298-BR En meget kjekk side for kostymer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå