Gå til innhold

Hvordan vil denne Laptopen virke til spill?

xtrez

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer å kjøpe meg ny laptop, mest til spilling, og har sett meg ut en alienware M15x kjøpt i USA, som da gir nesten halv pris (8500 vs 16000) jeg har hørt og spurt litt og funnet ut at jeg kan leve med engelsk windows 7, man kan bytte tastaturtype til norsk, (feste på teip eller w/e for å se hvilke taster det blir på det norske tastaturet) og dell sin service er internasjonal om noe går galt. Pcen er

http://configure.us.dell.com/dellstore/config.aspx?c=us&l=en&oc=DKPDFV2&cs=19&kc=9&X=9&Y=6

som da gir komponentene :

CPU: Intel® Core™ i7 740QM Quad Core Processor, 1.73GHz 6M cache

Grafikkkort: 1GB GDDR5 ATI Radeon™ Mobility HD 5850

Minne: 4GB Dual Channel Memory (2x 2GB DDR3)

Harddisk: 500GB SATAII 7,200RPM

Vil denne Pcen ta spill som starcraft 2, CoD Black Ops, og evt. WoW-cataclysm(vet ikke om jeg kommer til å kjøpe det eller ikke) Og har noen her prøvd å kjøpe PC fra USA ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

btw: hvis jeg får PCen sendt som gave/tatt med av noen jeg kjenner i USA er sjangsen for å betale moms veldig liten, og garantien er internasjonal aka jeg kan reparere den i Norge det første året (etter det virker vell ikke garantien uansett, da er det vell det samme om jeg betaler for rep. i Norge eller i USA?)

Jeg ser også det med overpriset, men her er det da snakk om 8500 for en PC som ville kostet 16000, så man får ikke noen bedre PC i norge for samme penge (hvis du vet om en, bare si fra)

Endret av xtrez
Lenke til kommentar

Det finnes flere tråder med laptoper rundt 10000 som du får med HD5870. MSI og Asus. Husk at i Norge har du 5 års reklamasjonsrett. Etter garantitiden i utlandet har man ingenting. Uten at jeg vet noe sikkert, tviler jeg på at reklamasjonsretten vil være gjeldene om du kjøper i utlandet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...