valentino Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg synes det er godt å se at det fremdeles er noen som har god tro på seg selv, og tør å si det høyt. Vi lever i en verden der janteloven står veldig sterkt og man ikke bør skille seg ut. Dersom man vet man er god til noe er det jo bare å konstatere fakta dersom man sier det til noen, og det at man har såpass selvinnsikt er jo bare postivt. Det er dog en stor fallhøyde dersom omgivelsene ikke har den samme oppfatningen av deg som du selv har. Da kan du raskt bli oppfattet som arrogant og klysete. Når det er sagt er det noe jeg finner merkelig i trådstarters første post og som ikke stemmer med min oppfattelse av en naturlig leder. Slik jeg oppfatter en naturlig leder er det en person som uten å bevisst forsøke har en fremtreden som vekker tillit og lojalitet blant sine omgivelser. Dette er, slik jeg ser det, ofte en person med et stort nettverk, og som gjennom sin adferd virker samlende og retningsgivende for en gruppe personer. Når trådstarter sier at han er en venneløs naturlig leder som ikke får den respekten han fortjener står dette i sterk kontrast med min oppfatning av hva en naturlig leder er. Det får meg til å tro at hans omgivelser kanskje ikke er enig i at han er et godt lederemne. Jeg synes allikevel det er positivt at han har overvunnet ondskapen og har opparbeidet seg ekstremt mye livserfaring allerede i en alder av 26 år. Med det utgangspunktet, og med høy mestringstro, er det kanskje ingen grenser hva han kan oppnå i løpet av de neste 50 årene. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Du, falske leder. Det er jeg som er den naturlige lederen, bare følg med, følg meg. Ofte figurerer jeg med tittelen halvgud, mye grunnet akkurat denne lederegenskapen. Jeg sier ikke at jeg er bedre enn alle andre, sier bare at jeg av mangfoldet blir sett på som en halvgud. Dette er jo noe jeg selvsagt aksepterer. Så, unge venn, la din båt seile. Her er jeg den naturlige utvalgte. 1 Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg digger å skrive drittkommentarer. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 http://www.cracked.com/article_18777_5-scientific-reasons-powerful-people-will-always-suck.html Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Synes du burde jobbe med måten du ordlegger deg på, ikke helt optimal lesning. Vanskelig å tyde alt du mener. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Ok, jeg står ved et dilemma. Lære dere om ekte lederskap eller holde på kunnskapen, hva mener dere? Jeg vurderer å skrive en bok. Hvorfor gi de intelligente en sjanse? Hvorfor ikke? Endret 24. oktober 2010 av medlem-16183 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Er litt interessert ja, men for all del, er jo ditt valg, er jo ikke sikkert det er så lurt å lekke ut noe av den kunnskapen til allmenheten. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 jeg spør dere. Hvorfor skal jeg gi den intelligente rase en sjanse? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hva for sjanse? Hva skal du gjennomføre? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 For å ha noe å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Jeg kan gjennomføre hva jeg vil hvis det ikke var for vasaller som vil i mine sko. Det kommer til et punkt der du skjønner at den som ler sist ler best. Synd for dere at gud eksisterer Endret 24. oktober 2010 av medlem-16183 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 beklager arrogansen, men følelser er en ulempe Jeg stiller meg litt i denne "OK"-gruppen. Problemet her er ikke deg, problemet er at du lager en tråd og inviterer fullt av fremmede folk som ikke kjenner deg til å dømme dine lederkunnskaper ut av denne tråden, og siden vi står fullstendig blanke på hvem du er, så er det kun arrogansen som kommer frem. Istedet for å lage en tråd på et diskusjons-forum, hvorfor viser du heller ikke til verden hvem du er? Start et firma, en sekt, et land/provins eller prøv å få deg en stilling som leder for et eller annet. Har du like mye lederkunnskaper som du skal ha det til, så skal ikke dette være noe problem. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) hvor mange ganger må jeg si det? Jeg er en naturlig leder. Min mor er en komplett altruist og jeg er enda værre. Jeg er genetisk overlegen nesten alle mennesker som går på denne jord. Hør mine advarsler brødre. Det ligger i kortene for enten en revolusjon eller noe som går ned i et vanvittig brak. Det er ikke så lett når jeg bor i Jante sin egen livmor. Her på Hedemarken er de like dumme som sild i tønne. Endret 24. oktober 2010 av medlem-16183 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nå begynte det plutselig å lukte stramt troll. Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Glemt å fornye reseptene før helga? hehe, medisiner er morsomt Og man bør helst lese vedleggene godt. Bare ett tips Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hva er ondskapen. Hva er sjetong metafor for? Hvorfor skulle du ønske vi var i vikingtiden? Hvorfor vant familien din når du satset alle sjetongene dine? Hvilken respekt får du ikke som du ikke fortjener? Hvis du vant over ondskapen, hvorfor har du da ingen venner? Er alle utenom deg onde? Jeg synes dette var en uryddig tråd. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Familien er de eneste som har holdt meg i live. Hvis vi var i vikingtiden kunne jeg og familien dra på vikingtokt. Hvis jeg hadde blitt respektert hadde samfunnet hyllet meg som en ultragud. Jeg vant over ondskapen og kom til himmelen, der trenger jeg ingen venner. Ingen er ond av egen vilje, men ignoransen slår tilbake på seg selv. Dessverre for dere. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Akkurat nå minner det du skriver meg veldig mye schizofreni. Husker en kar som prøvde overbevise meg om at sønnen hans var jesus og at han selv var en slags frelser, samtidig var han sint fordi ingen andre kunne begripe dette. For meg virker du minst like spenna gærn Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) jeg er gal, men samtidig et geni som vet hva som er rett. Jeg er hjernevasket av samfunnet, men de klarer ikke å vinne. Det er utrolig at oppegående mennesker lever på fullstendig massesuggesjon Endret 24. oktober 2010 av medlem-16183 Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 jeg er gal, men samtidig et geni som vet hva som er rett. Jeg er hjernevasket av samfunnet, men de klarer ikke å vinne. Det er utrolig at oppegående mennesker lever på fullstendig massesuggesjon Hva består samfunnet av? Er ikke du en del av samfunnet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå