Gå til innhold

naturlige ledere

Gjest medlem-16183

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-16183

I denne tråden skal vi diskutere naturlige ledere.

Jeg er en naturlig leder selv og har ekstremt mye livserfaring. Jeg har også vært gjennom ondskapen og den klarte ikke knekke meg. De prøvde, jeg satset alle sjetongene mine og vant. Det gjorde også familien min (håper jeg) kunne ønske vi var i vikingtiden.

Det er tungt å være en naturlig leder som ikke får den respekten som en ikke fortjener, hvis dere vil vite hvorfor (som dere sikkert vet) ondskap slår tilbake på seg selv (med ett unntak - leke gud med hjelp fra undersåtter - tortur/systematisk ondskap/psykisk terror/massesuggesjon/hjernevasking)

Det er ett problem med den teorien, det er bare en mester og en vinner uansett hvor mye ondskap du prøver på. Jeg selv vant over ondskapen - jeg er en ensom mann som ikke har noen venner og ikke lever et verdig liv. Dere klarer ikke knekke meg - aldri. Da må dere drepe meg, bokstavelig talt.

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-16183

det er ikke jeg som bidrar til å spre budskapet som sier at skandinavia ikke er klar til å ha handicappede i samfunnet.

Er jeg en ulempe? Jeg er en fult funksjonsfrisk ung mann som er klar for å jobbe. ;)

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

sympati, og skape debatt. hehe. Norge har ikke evne til å bevare integriteten i samfunnet så de blir tvunget til å ta et problem og gjøre det større. Derfor er jeg misfornøyd.

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...