Predecessor Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg mener å ha lest et eller annet sted at DirectX 9.0a kan bli et problem hvis man installerer denne fra Windows Update. Jeg har kjørt alle oppdateringene fra Windows bortsett fra denne, da jeg er litt usikker. Noen som kan berolige meg? Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Fant svaret selv her på HW. Ingen grunn til installere DirectX 9 nå i hvertfall. Dessuten er det ikke mulig å avinstallere den. Kan med hell avinstalleres med "Rollback" eller "Systemrestore" Artikkelen ligger HER og er skrevet i desember 2002. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Vel, det er faktisk en del nye spill nå som krever install av DX9. Dette fordi de har dx9-features. Det skjer egentlig ingenting annet enn at disse features ikke aktiveres inne i spillet om man ikke har DX9-kompatibelt grafikkort. Er vel ingen vits å ikke installere det heller? Det er jo bakoverkompatibelt så det holder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå