Gå til innhold

Psykiatrien vs. menneskerettighetene

Gjest medlem-16183

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-16183

Hva skal samfunnet gjøre med alle genier som er vise og som vet sannheten om livets gåte som blir stuet vekk og erklært sinnssyke bare fordi andre er misunnelige? Det er brudd på menneskerettighetsloven.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skal samfunnet gjøre med alle genier som er vise og som vet sannheten om livets gåte som blir stuet vekk og erklært sinnssyke bare fordi andre er misunnelige? Det er brudd på menneskerettighetsloven.

1. Kan du komme med noen eksempler på noen slike "Genier som er vise og som vet sannheten om livets gåte".

2. "Det er brudd på menneskerettsloven", Hvilken lov snakker du om og hvorfor skulle det være imot menneskerettighetene å stue en sinnssyk person bort på en psykisk klinikk.

For vent litt det kan jo faktisk hende at han faktisk er sinnssyk og at han trenger hjelp?

3.Kan du komme med et eksempel på en person som har vist/vet svaret på livet og som ble stuet vekk fordi noen var misunnelig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

1. En ekte leder og et ekte geni er ensom og jobber like godt om natten som dagen, arbeidere tror de er noe. og alle som mobber seg sammen og prøver å hindre ekte ledere den respekten de fortjener og som samtidig forplanter seg er ondskapen selv.

en ekte leder er kronisk alkoholiker, ensom og ofte under voldsom massesuggesjon som preller av som vann på plastikk. de hører ofte på musikk - narrer. takk for at dere hjelper meg med å utvikle hukommelse - matematikk - nazidisiplin? bahahaha.

alkohol er mitt største problem - FJERN DET.

Den ultimate taperen i samfunnet er psykiatrien og undersåttene.

2. mennesker har rett til å ha genuin kontakt med andre

3. jeg vet svaret på livet og samfunnet vil ikke hylle meg, de prøver å gjøre meg sterkere og ber til gud, men jeg blir bare smartere og smartere, men dere lager obstruktive hindringer for at jeg ikke skal klare meg like godt som dere.

konklusjon, kapitalister som er målrettet og som har ambisjoner er ultimate tapere

arbeidere som må tidlig opp for å jobbe i dagslys for å brødfø familie er ultimate tapere

vinnere er ekte familie av mennesker av min karakter - viking tiden.

hvis jeg hadde fått viljen min hadde jeg tatt over verden - dere velger heller å ofre meg - HYKLERE

PS: jeg er fan av Josef Fritzl

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...