martin808 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Hei godtfolk, i dag har jeg demonter vannkjølingen min siden jeg skal endre litt på den. Jeg har nå montert på luft kjølerne igjen, men det virker som BIOS ikke vil starte. Jeg er 110% sikker på at det ikke er sølt vann. Dette skjer når jeg starter opp pc-en * Jeg trykker på knappen og pc-en starter normalt * Viftene går og alt virker bra * Bios piper en gang og det kommer opp det vanlige blå skjermbildet med Asus P6T D v2. * Viftene skulle normalt sluttet og gå på fult nå, men de fortsetter. * Det rekker så vidt og starte og sjekke de første komponenten før det svartner * Viftene fortsetter og gå på fult før pc-en slår seg av MIN HW Asus P6T Deluxe v2 Sapphire RADEON 5850 1GB OCZ DDR3 PC3-12800 Platinum 2*3 GB Diverse disker Corsair 750w HX Endret 25. oktober 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Montert luftkjøleren skjevt? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Den sitter helt fast, men dette skulle jo ikke ha noe å si så lenge det er kontakt og varmeoverføring. Det kutter da den skal gå igjennom og sjekke et eller annet komponent. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Den sitter helt fast, men dette skulle jo ikke ha noe å si så lenge det er kontakt og varmeoverføring. Det kutter da den skal gå igjennom og sjekke et eller annet komponent. resettet cmos? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå