Terradoc Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hei! Lurer på om noen har et tips om rollespill på nett, der personer spiller karakteren sin, og ikke snakker om hvilken level de er på :-) Min beste spillopplevelse er fra en liten server på Neverwinter Nights 1 der det var strenge regler om å spille karakteren sin og ingen "out of character" prat, det ble veldig sosialt og utrolig mye morro :-) Man lærer også mye ved å prøve å spille forskjellige personligheter. Noen med gode spillopplevelser? Et spill å anbefale? Takk Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg vet at Lord of the Rings Online har et bra RP-miljø, med en egen uoffisiell RP-server og flere guilds du kan melde deg inn i som fokuserer på RP i varierende grad - fra casual til hardcore. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 En god RP-server på WoW er kanskje et valg? Jeg er officer i en RP-guild, og vi har nesten daglige RP-events. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå