Gå til innhold

IKT-konsulent på VGS - bra springbrett videre?

Zash

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er alltid fint å vise at du har hatt jobb før, og om du har litt tid er slike jobbar ganske trygge, så du kan framtre som ein stabil arbeidstakar på CV-en (jobbe på skulen nokre år). Ein slik jobb vil ikkje gje deg særleg erfaring med drift av bedriftsaktuelle applikasjonar, utover Windows og Office (som dei fleste som står IKT-servicefag kan få til å gå rundt òg). Nokre skular brukar litt spennande tilleggsprogramvare, men det er ofte ting som er spesifikt for skulen, som bedrifter ikkje brukar.

Du kan kanskje kome deg litt oppover i fylkeskommunen frå ei slik stilling, der du kan jobbe med fellesløysingar for VGS-ar i fylket (og kanskje fleire fylke), drift av nettverk mellom skular o.l. Der er du over på arbeidserfaring som kan vere verdt noko, utover at det er arbeid i seg sjølv. Men eg trur ikkje du kan vente å hoppe frå IKT-drift på VGS til noko høgare opp i private bedrifter utan mellomledd eller kontaktar.

Lenke til kommentar

Men vil ikke erfaringen fra jobben hjelpe til i videre jobbsøking?

Selvsagt vil den det. Men når du sier springbrett så antar jeg at du mener noe som vil gi deg et forsprang, eller en ekstra bra start. Da har nok Gridset rett.

Ser poenget ;)

Springbrett var kanskje ikke det beste ordet å bruke!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mulig det bare er "feil" miljø jeg vanker i, men IT-ansvarlig på skoler har ikke akkurat godt rykte på seg ut fra det jeg har hørt...

Dette er ting jeg har hørt både av kolegaer, kursdeltagere og teknikkere som drar rundt på skoler.

Men, det gir jo uansett litt erfaring, og det er skjeldent så dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...