Agurkmannen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Heisann jeg har et problem nå jeg. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Da jeg slo på Datamaskinen igår, så skjønte jeg ikke helt hva som har skjedd. Det er masse hvite striper på skjermen, og så skurete, Men den fungerte helt fint dagen før, men plustelig så skjedde dette , Vet ikke hva som kunne ha skjedd, jeg bare slo på pcen og det var sånn. Har noen forslag hva dette kan være ? og muligheten for og fikse dette? Har noen bilder som viser problemet. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Er nok skjermkortet ditt som har tatt kveld. Men det kan også ver skjermen som begynner å tulle. Prøv med en annen skjerm å se. Viss ikke, så er nok skjermkortet tatt halveiskveld. Å då prøv med et annet Lenke til kommentar
Agurkmannen Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Oki da er det ingen mulighet for og fikse dette. Men hva kunne ha skjedde egentlig ? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Varme? Sjekk om det er mye støv på vifta e.l. Men er skjermkortet gåen så er det ikke noe måte å fikse det på, en at du fortsatt har garanti, men anbefaler deg å sjekke med et annet skjermkort først da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå