Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool F.C - Blackburn Rovers F.C

20 stemmer

1. 1. Hva blir resultatet?

• Hjemmeseier
      10
    • Uavgjort
      3
    • Borteseier
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det her var veldig deilig. Ikke bare vinner vi, men vi spiller faktisk fotball, noe jeg ikke kan si vi har gjort tidligere i år. Håper dette medfører bedre selvtillit for gutta, og at vi får en liten boost før vi møter Chelsea! Hvertfall mye mer positivt å dra ut fra denne kampen enn tidligere i år!

Sitter forøvrig med hjertet i halsen hver gang Skrtel har ballen. F.eks tilbakespillet han hadde til reina på slutten. Ser jo ut som han prøver å dundre den i mål. Nei, gi meg Agder tilbake sammen med carra/Kyrre (som forøvrig var veldig god i dag).

Lenke til kommentar

Morsomt med slike optimister.

Rykker dere fra 20.-plass til 19.-plass med seier her nå? :-)

Nei, seriøst. Se sannheten i øynene. Dere har kanskje noe som kan ligne på ett fint spill, ala nivå Wigan, Westham, Bolton osv. Men sjansene setter dere ikke.

Som sagt, se sannheten i øynene. Dere er, og forblir det nye Leeds.

Blir dere fornøyd av å vinne mot Blackburn? Det sier veldig mye om nivået i L'Pool.

Fernandes Tårres smiler veldig bredt for å ha sendt Liverpool èn plass opp fra 20. - Og det mot Blackburn? Ja, ok. Gleder meg til å se dere på Fortet, eller Brua som dere kaller det. Da skal vi se litt ordentlig fotball.

Troooooooooooooollllllll :thumbup:

--

Deilig å se at vi spiller fotball igjen. Spillerne viser spilleglede og vilje, faen meg litt for lenge siden. Å se Gerrard ta flere susende taklinger igjen er så jævla deilig!

Endelig viste spillerne hva som bor i de, i perioder. Synd vi slipper til Blackburn de siste 20. av 2.omg, men vil si vi hadde grei kontroll uansett, og de scorer på et helt latterlig mål. De hadde vel 1 skudd på mål, full uttelling gitt. Og vi hadde faen meg 14-15 cornere, og KYRRE my fucking man er kongen der. Eier alle så sinnsvakt lett. I tillegg ble vi snytt for 2 straffer også. Alt i alt fornøyd i dag, kosa meg.

e: Vel, Erlend, er egentlig enig. Men skrtel var veldig god i dag, hadde kun den jævla farlige ballen til Reina på slutten.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Morsom du wendelinho.

Uansett hvordan du prøver å vri deg unna, så er Chelsea en historie/talentløs fitteklubb uten tradisjoner whatso ever. At du er stolt av å være supporter av en slik jukseklubb, og prøver å rakke ned på ordentlige klubber som faktisk har historie er en vits.

Og vi blir ikke et nytt Leeds.. Og apropo Leeds, så er vel det en historisk størreklubb enn Che£$ki Abramograd.

Herlig med 3 poeng i dag. Håper vi kan bygge videre på dette. Med eller uten Woy

• Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Hvorfor gir alle respons på det Wendelinho sier ?! Er jo derfor han fortsetter, for han liker og se reaksjonene til folk.

Lenke til kommentar

Dette Blackburn laget var rett å slett elendig (en klar nedrykkskandidat) og seieren var helt fortjent. Grættis med trepoengeren.

Rovers har ALDRI vært et høstlag, de 4-5 siste sesongene har vi starta like dårlig hver gang. Laget starter ikke å spille før November/Desember, Rovers er et typisk "midt på tabellenlag". Blackpool(Selv om jeg ikke ønsker det), West Ham, Wigan og Wolves er større kandidater til å rykke ned, etter min mening hvertfall.

Lenke til kommentar

Syntes faktisk genuint synd på dere når Carra fomla inn selvmålet. En ting er at Liverpool sliter, det er bare gøy, men når dere ligger med brukket rygg som nå.. det er bare ikke riktig med et Liverpool i nedrykkssumpa. Sånn skal det ikke være, og jeg klarer ikke å glede meg over det. Gratulerer med en fortjent 3poenger.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Deilig med 3 poeng og spill som faktisk lignet på noe i 70 min. Fantastisk følelse når Torres satt inn 2-1.

Leste faktisk en kommentar fra Roy som fikk meg til å se litt mer positivt på situasjonen fremover:

- Det er imidlertid ikke tvil om at vi vant fortjent og at jeg er veldig, veldig fornøyd med hvordan laget spilte – spesielt de første 70 minuttene.

Det er ikke sånn at jeg har tatt helomvending i Roy debatten nå, og jeg tror fortsatt at det finnes bedre alternativer på managerfronten. Men det er positivt at han hvertfall ser at det er ting å ta tak i, spesielt de siste 20 min. Men med dagens seier har han nok kjøpt litt mere tid, og hvis vi kan bygge videre på dette fremover så kan det bli ganske så bra. Det er imideltid viktig at vi klarer å opprettholde dette og at vi viser mer av det samme allerde mot Bolton på søndag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...