Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool F.C - Blackburn Rovers F.C

20 stemmer

1. 1. Hva blir resultatet?

• Hjemmeseier
      10
    • Uavgjort
      3
    • Borteseier
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Positivt overrasket over Cole og Meireles i dag, som begge har hatt gode løsninger hittil.

Herlig å se at spillerne setter fart med ballen og ikke bare lomper rundt der som de har gjort hittil i sesongen. Virker som de er tent og klar for en seier i dag, og ikke minst, at de virkelig vill!

Lenke til kommentar

Er helt blåst bort av spillet til Liverpool den første halvtimen. Det er ikke i nærheten av noe jeg har sett før denne sesongen. Kryssballer, langpassninger, kontringer og veggspill som klaffer! Nei dette var morro å se på. Kjipt at jeg skal på Viking kamp og går glipp av 2. omgang.

Lenke til kommentar

Har ikke sett en så underholdende Pool kamp på flere uker nå! Gutta finner hele tiden rom å spille i og utvikler gode angrep samt kjappe kontringer. Har forresten ikke sett Maxi så sentral som nå og Meireles spiller som bare det. Satser på Torres mål!

You'll Never Walk Alone!

Lenke til kommentar

Er ikke så imponert som de fleste andre her. Spiller mye bedre enn hva vi har gjort tidligere, men likevel så er det ikke bra. Enda 0-0 og tipset mitt om 0-1 står fortsatt.

Har sett bedre prestasjoner av både Lucas og Maxi før. Meireles viser seg fram og det er all good.

Lenke til kommentar

Morsomt med slike optimister.

Rykker dere fra 20.-plass til 19.-plass med seier her nå? :-)

Nei, seriøst. Se sannheten i øynene. Dere har kanskje noe som kan ligne på ett fint spill, ala nivå Wigan, Westham, Bolton osv. Men sjansene setter dere ikke.

Som sagt, se sannheten i øynene. Dere er, og forblir det nye Leeds.

Lenke til kommentar

Morsomt med slike optimister.

Rykker dere fra 20.-plass til 19.-plass med seier her nå? :-)

Nei, seriøst. Se sannheten i øynene. Dere har kanskje noe som kan ligne på ett fint spill, ala nivå Wigan, Westham, Bolton osv. Men sjansene setter dere ikke.

Som sagt, se sannheten i øynene. Dere er, og forblir det nye Leeds.

Jeg skulle gjerne sett at vi har et spill ala Bolton og Wigan på dette tidspunktet, da begge lagene er på sikker plass foreløpig.

FANTASTISK! Herlig med en tidlig scoring! :D

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...